معاون ساخت و توسعه راه‌ها گفت: برای احداث راه پاتاوه - دهدشت رشته کوه زاگرس شکافته و ۴۰۰ روستا از بن بست خارج شدند.

 آقای عباس کدخدا زاده گفت:  انواع  پروژه های مهندسی در اجرای پروژه  راه اصلی پاتاوه - دهدشت  طراحی شد به طوریکه در  صنعت تونل سازی و پل سازی،  جلوگیری از رانش زمین را در این پروژه در نظر  گرفتیم و به نوعی زاگرس را شکافته و از آن عبور کردیم و برای مردم یک راه ایمن ساختیم.

به گفته معاون  ساخت و توسعه راه ها ،  با تکميل اين محور ترانزیتی به طور مستقیم  ۴۰۰ روستا را از بن بست خارج کرده ایم،  همچنین  توزیع ترافیک را در این محور دوبرابر کرده ایم که از لحاظ اقتصادی در این حوزه بسیار با اهمیت است.

او می گوید: نگهداری راه ها در این حوزه  بسیار مهم است و همواره وزارت راه وشهرسازی بر این موضوع تاکید داشته و یک سازمان جدا در این بخش پیش بینی شده بود که بعد از احداث راه ها تحویل یک سازمان شوند و هماهنگی ها برای نگهداری راه ها صورت می گیرد چراکه این موضوع در حوزه نگهداری و زیر ساخت پل و آبراه ها بسیار با اهمیت است.

 

برچسب ها: حمل ونقل ، راه اصلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بوشهری
۱۲:۴۶ ۲۹ تير ۱۴۰۲
مسیر پاتاوه دهدشت قسمتی از جاده شمال به جنوب کشور نواقصاتی دارد که لازم است رفع شود. برداشتن سرعت گیرهای متعدد غیر استاندارد. نصب تابلوهای اخباری در طول مسیر با ذکر کیلومتر وشهرهای جنوب. احداث جاده کنارگذر خیرآباد به سمت سردشت زیدون که درحال خاضر خاکی می باشد.
آخرین اخبار