رئیس جمهور گفت: ثبات داخلی و قدرتمندی در عرصه‌های مختلف موجب موفقیت سیاست خارجی و معطوف شدن نگاه کشور‌های دنیا به سمت ایران قوی شده است.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی ،رئیس جمهور روز سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران در یاسوج با تاکید بر اینکه سیاست خارجی در امتداد سیاست داخلی است، گفت:ثبات داخلی موجب شده که علی رغم برخی مشکلات دنیا تمایل به برقراری با کشور ما را داشته باشد.

وی گفت: وقتی آن‌ها می‌بینند که ایران با وجود تحریم‌های قدرتمند و در صنایع مختلف حرف برای گفتن دارد برای ارتباط گیری با کشورمان تمایل پیدا می‌کنند.

آیت الله رئیسی با اشاره به اینکه سفر دور دوم با اولویت دیدار‌های مردمی و پیگیری مصوبات دور اول سفر به این استان برنامه ریزی شد اظهار داشت: در پیگیری مصوبات دور اول سفر از جمله در حوزه آب و آبرسانی شاهد به سرانجام رسیدن طرح‌های زیرساختی از جمله سد چمشیر با تلاش و همت مسئولان بودیم که دراین سفر افتتاح شد.

رئیس جمهور تصریح کرد: چنانچه کار شبانه روزی نبود این طرح مهم پس از سال‌ها انتظار به نتیجه نمی‌رسید.

رئیسی ابراز کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد آب کم ندارد، اما باید مدیریت آب صورت بگیرد.

آیت الله رئیسی ادامه داد: مدیریت آب در این استان اقتضا می‌کند سد‌های دیگری که در این استان هستند کارشان دنبال شود تا مردم مشکل شرب و کشاورزی نداشته باشند.

۱۷هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری برای یک پروژه 

رئیس جمهور ابراز کرد: مصوبه دیگر دور اول سفر موضوع مساله پتروشیمی‌ها بود که در گچساران این واحد صنعتی و تولیدی بزرگ به بهره برداری رسید و برایاین پروژه ۱۷هزار میلیاردتومان سرمایه گذاری شده و اشتغال خوبی هم در منطقه ایجاد می‌کند و در این سفر محقق شد.

وی ادامه داد: همچنین شاهد تولید برق هستیم که ۱۷۵ مگاوات برق در کنار سدی انجام شده است و کار آبرسانی به ۱۰۰ روستای نیز صورت پذیرفته است.

آیت الله رئیسی تاکید کرد: جاده‌ای در این استان با عنوان پاتاوه به دهدشت وجود دارد که از مصوبات زمان سفر مقام معظم رهبری به این استان بوده که هر چند پروژه سنگینی بوده، ولی نباید حدود ۳۰ سال طول می‌کشید، ولی در عین حال با تلاش شبانه روزی و همکاری بخشی و بین بخشی طی دوسال اخیر بالاخره کاربه نتیجه رسید.

رئیس جمهور ابراز کرد: در این طرح ۴۰۰ روستا از موهبت این جاده برخوردار می‌شوند، شهر‌ها و روستای زیادی از جمله دهدشت از بن بست خارج می‌شود.

وی با اشاره به نگرانی‌های کارگران پتروشیمی گچساران از بیکاری خود با توجه به به بهره برداری رسیدن این واحد بزرگ صنعتی عنوان کرد: شرکت ها، کارگرانی و کارشناسانی را که در یک پروژه کار می‌کنند و این طرح پایان می‌یابد باید از آن‌ها در دیگر پروژه‌ها به کار گیرند تا بیکار نشوند و اولیت بکارگیری نیروی کار باید با این کارگران باشد.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه گزینش افراد متخصص در اولویت جذب و بومی گزینی هم مد نظر باشد اظهار داشت: البته بومی گزینی بمعنای این نیست که یک نیروی انسانی یک شهری در شهر کناری و همجوار بکار گرفته نشود بلکه مهم این باشه که آن نیرو مال همان منطقه باشد.

وی به روحیه مهمان پذیری مردم این استان اشاره کرد و افزود: حضور مردم، صفا و صمیمیتی که از خود نشان دادند مسئولیت آور است و باید کاری کنیم که دغدغه مردم کم و مشکلاتشان به حداقل برسد.

آیت الله رئیسی بیان کرد: نظر به وجود منابع نفتی در این استان وزارت نفت را موظف کردیم که تحت عنوان مسئولیت‌های اجتماعی برای توسعه استان هزینه کند که مبلغ ۲هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان برای سفر دوم اعتبار مسئولیت‌های اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد از سوی این وزارتخانه دیده شده ست.

رئیس جمهور در پاسخ به خبرنگاری که ازعمق محرومیت‌های این استان برغم غنی از منابع سوال کرد اظهار داشت: ما در این استان با عقب ماندگی تاریخی مواجه هستیم، و لذا برای کاهش عمق این محرومیت گرچه کار‌های زیادی انجام گرفته، ولی کار‌ها در زمان خود تمام نشده است و سرعت لازم را نداشته است که باید در این خصوص مدیران جهادی پای کار بیایند.

رئیس جمهور در پاسخ به درخواست خبرنگاری که آقای رئیس جمهور در استان بیشتر بمانید، گفت: ما ۶ روز هفته در مرکز کار انجام می‌دهیم، یک روز نیز در استان‌ها حضور پیدا می‌کنیم.

وی اضافه کرد که برخی‌ها از سفر‌های پی درپی ما به استان‌ها خرده می‌گیرند و می‌گویند چرا با این فواصل کم سفر‌های استانی انجام می‌گیرد، ولی ما تحت تأثیر این صحبت‌ها نیستیم، از همان ابتدا نیز اعلام کردیم که سفر‌های استانی را برگزار می‌کنیم، و انشاالله برای پیگیری مصوبات دور بعدی سفر را نیز به این استان خواهیم داشت.

رئیسی بیان کرد: تلاش ما این است که با کار جهادی عقب ماندگی‌ها را در استان‌ها از جمله کهگیلویه و بویراحمد جبران کنیم.

وی با اشاره به اینکه چند استان داریم که کار‌ها باید سریع در ان‌ها انجام شود، گفت: برای این استان و استان‌هایی که مشکلاتی از این دست دارند اعتبارات ویژه‌تر دیده می‌شوند، باید سریع به آن‌ها توجه کنیم، این استان‌ها در اولویت قرار دارند، ولی باید کار شود تا اعتبارات سریع جذب شوند.

رئیس جمهور به مبحث زیرساختی مسکن اشاره کرد و گفت: وعده ساخت مسکن را در ابتدای دولت دادم چرا که هم نیاز کشور است و نیز متن قانون کشور است که باید انجام

شود.

او در پاسخ به سووال خبرنگاری که نظرشان را از احداث سد آبریز به عنوان مطالبه مردمی خواست، گفت: در این مسیر‌ها که در حرکت بودم برخی از مردم این مطالبه را داشتند که حتما در مرکز بررسی و در خصوص آن تصمیم گیری خواهد شد.

آیت الله رئیسی که دومین دور سفر استانی خود به همراه هیات دولت را از روز دوشنبه در این استان شروع کرده بود با افتتاح و بهره برداری از ده‌ها طرح‌های کلان و کلنگ زنی طرح‌های تحول زا عصر امروز (سه شنبه) یاسوج را به مقصد تهران ترک کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۲۹ تير ۱۴۰۲
مسئولان متوهم هستند ومتاسفانه واقعییت های جامعه را نمیبینند اصلا
کدام ثبات اقتصادی پدرآمرزدیده؟؟؟!!!
در عرض۲ماه ۶۰۰هزار واحد افت کرده بورس و هزاران ملیارد سرمایه ملت پودر شده !!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۸ ۲۸ تير ۱۴۰۲
معنی ثبات داخلی رو فهمیدیم :حقوق اندک کارکنان آموزش فنی وحرفه ای در سطح استانها و تورم چهارنعل،قیمت بالای خودرو و مسکن و....
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۰۶:۰۱ ۲۸ تير ۱۴۰۲
بلی ثبات داخلی زمینه موفقیت در سیاست خارجی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۵ ۲۸ تير ۱۴۰۲
رییس جان کدام ثبات داخلی؟
کنتور برق چرا یکباره باید ۶ برابر قیمتش تغییر کنه؟؟؟ ابن چه ثباتی هست که ما خبر نداریم؟؟؟ چطور حساب کردید؟؟؟
اونوقت مسکن رو کی گرون میکنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۸ ۲۸ تير ۱۴۰۲
همه چیز را هزار برابر کردین حالا میگین ثبات داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۹ ۲۸ تير ۱۴۰۲
خدا قوت رییس جمهور عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۰ ۲۸ تير ۱۴۰۲
ثبات تو چی!!!!!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۳ ۲۸ تير ۱۴۰۲
ثبات داخلی؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۳ ۲۸ تير ۱۴۰۲
دوباره گوشت گران شد مرغ گران شد شکر درکشورنیست دست بردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۰ ۲۸ تير ۱۴۰۲
ثبات چی ؟؟؟؟

یعنی شما تورم لحظه را ثبات می دوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۲۷ تير ۱۴۰۲
درود سید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۲۷ تير ۱۴۰۲
شانس مسؤل شدن مجدد مسؤلان آسان سازی سفارش ویلا و امکانات مهم و اساسی است. یعنی اگر قیمت گران ویلا و امکانات مهم با پرداخت حقوق کافی تأمین مبلغ نشود مسؤلان مجدد انتخاب نمی‌شوند ‌.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۲۷ تير ۱۴۰۲
بله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۱ ۲۷ تير ۱۴۰۲
آزادی طبری وبازداشت اشتری ونماینده افشاگر خودرو های رانتی باعث ثبات فساد شده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۲۷ تير ۱۴۰۲
از کدوم ثبات میگی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۲۷ تير ۱۴۰۲
حسادت به وضعیت دیگران جایز نیست.
حسادت به املاک دیگری جایز نیست.
حسادت به شغل دیگری جایز نیست.
حسادت به تحصیل دیگران جایز نیست.
حسادت به امکانات دیگران جایز نیست.
کمک رسانی به موقع ثواب صالح دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۲۷ تير ۱۴۰۲
کمک اسلامی به توسعه و پیشرفت روستایی با تأمین بودجه رفاهی از مجلس امکان پذیر است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۲۷ تير ۱۴۰۲
صلاحیت صالح مجلس و دولت در تأمین رفاهی روستایی است . صالح است آن بنده ای که در موقعی که مهاجرت به شهر دشوار است ویلاسازی و سفارش امکانات مهم در روستاها را آسان نماید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۲۷ تير ۱۴۰۲
الحمدالله آن چیزی که ما نداریم ثبات در جامعه است چه اقتصادی چه فرهنگی وچه سیاسی در مبحث اقتصادی که هرروز یک قیمت جدید توسط بازار اعلام می شود نه دولت ونقش دولت صفر است در فرهنگی دولت دنبال این است که مردم تحت عنوان امر به معروف ونهی از منکر رودر روی هم بیستند تا خودش ثبات داشته باشد در بحث سیاسی هم خود بزرگواران همدیگر را قبول ندارند وهر دولتی سرکار آمد همه تقصیرها را گردن قبلی انداخت تا بار مسئولیت را از دوش خود پایین بیندازد گرچه میدانم‌ باشگاه خبرنگاران جوان‌ پیام های این حقیر رزمنده و شیمیایی را تاحالا پخش نگرده با اینکه عین واقعیت در بطن جامعه الان همین است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۲۷ تير ۱۴۰۲
منظورتان از ثبات داخلی همان ثبات در افزایش تورم و ثبات در گرانی روزافزون کالاها است؟ ولی منظورتان از موفقیت در سیاست خارجی را نفهمیدم آخه تازه روسیه جزایر خلیج فارس ما را به اعراب بخشیده شاید منظورتان از موفقیت همین بوده؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۲۷ تير ۱۴۰۲
چرا من اصلا" دیگه از دروغ شنیدن تعجب نمی کنم؟ آیا این حال من عادی است یا باید به روانپزشک مراجعه کنم؟!!
Iran (Islamic Republic of)
خیرخواه
۲۲:۰۷ ۲۷ تير ۱۴۰۲
آقای رییس‌جمهور ،اگر گرانی را مهار نکنید،آینده ی بدی دارید,!!!!!همه ی زحمت های شما به باد میرود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۲۷ تير ۱۴۰۲
بنازم به ایران قدرتمند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۲۷ تير ۱۴۰۲
درود بر سید دل‌ها ?✌?
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۱:۳۳ ۲۷ تير ۱۴۰۲
این سید محرومان خیلی برا معیشت مستضعفین و پا برهنه ها تلاش میکنه // قبول دارید ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۱:۳۲ ۲۷ تير ۱۴۰۲
اگه این وضع افتضاح اقتصادی را که دولت محترم سیزدهم برا ملت درست کرده // دولت دوازدهم درست کرده بود // همه سران سه قوه فعلی ریشه روحانی را از تو زمین در میاوردن
هی تو تبلیغات انتخاباتی بلدم بلدم میکردید // همین بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۲۷ تير ۱۴۰۲
درود بر سید پرتلاش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۲۷ تير ۱۴۰۲
بله درست میگین بعد روال دولتهای گذشته و بستن ۹۰ تا ۱۷۱ درصد تعرفه به واردات که اونم هزارتا اومده مشخصه چقدر دنبال ثبات هستین
بدتر ازون بستن مالیات به تورم که کلا اشکال شرعی دارد
خودیها راست راست میگردن پول وام کلان پس نمیدن و همه جا از مزیت برخوردارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۲۷ تير ۱۴۰۲
کجا زندگی می کنی حاجی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۲۷ تير ۱۴۰۲
تو هم که داری مثل روحانی حرف میزنی
Iran (Islamic Republic of)
مردم را نجات بده از این فشار
۲۰:۴۵ ۲۷ تير ۱۴۰۲
عجب اژدهایی شده شبکه خودروسازان و مونتاژ کاران یعنی رستم هم بیاد نمیتونه کاری بکنه جالبه واردات خودرو دست دوم هم آزاد شد البته روی کاغذ و حرف خاطرشون جمع هست که فرمان دست خودشان هست و لذا اصلا کوتاه نمیان خدا لعنت کنه کسی انحصار را برای این صنعت کلاهبردار فراهم کرده و ارز کشور را بدست اینها داده تا 3برابر سود کنند و 80میلیون مردم 3برابر متضرر شورای رقابت بجای کارشناسی پرابهام یکسر بغداد بره قیمت بگیره یا دبی و طبق فاکتور آنها نرخ تعیین کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۲۷ تير ۱۴۰۲
اگه ثبات داخلی میخواهید اینقدر به شهروندان گیر ندین!!!
بعدم بانکداری اسلامی چی شد؟؟؟
به هر حال ما کشور اسلامی هستیم نه؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۲۷ تير ۱۴۰۲
فک کنم چشم زد کشور رو...باید منتظر اخبار ناگوار داخلی باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۷ ۲۷ تير ۱۴۰۲
اعتماد بنفست تو حلقم!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۲۷ تير ۱۴۰۲
ثبات داخلی؟ نوسان قیمت اجناس و خودرو و مسکن رو دیدی جناب رئیسی؟ وضعیت کنکور و دانش‌آموزا رو دیدی؟ وضعیت بازنشسته‌ها و معلمان رو دیدی؟ وضعیت پرستاران و کارگران و کاسبان رو دیدی؟ شما بفرمایید دقیقاً کجای کشور ثبات وجود داره؟ موفقیت سیاست خارجی؟ کو؟ کدوم موفقیت؟ اگه بازگشایی سفارت عربستان موفقیتتونه واقعاً جای تاسف داره که سطح موفقیت خارجی رو در این حد پایین آوردید. بله هر کس دیگر به جای شما هم بود کشور ایران با وجود شدیدترین تحریم‌ها باز هم سرپا میموند چون به قدری منابع و توانایی‌های بالایی داره که بازهم دوام بیاره منتها شما این منابع رو حیف و میل میکنید؛ فروش نفت خام، دادن تخفیف 20 درصدی و بیشتر برای دور زدن تحریم نفت، امتیاز دادن به چین و روسیه این ها افتخار نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۲۷ تير ۱۴۰۲
چشم کوش به فرمانیم ابا ارزانی تخواهد امد فقط بکو کی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۲۷ تير ۱۴۰۲
خخخخخخ
Spain
ناشناس
۱۸:۵۶ ۲۷ تير ۱۴۰۲
چی ثبات داخل کجات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۲۷ تير ۱۴۰۲
خدایا
خدایااا
خدایااااااااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۲۷ تير ۱۴۰۲
موفق باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۲۷ تير ۱۴۰۲
همچنین شاهد تولید برق هستیم که ۱۷۵ مگاوات برق در کنار سدی انجام شده است و کار آبرسانی به ۱۰۰ روستای نیز صورت پذیرفته است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۲۷ تير ۱۴۰۲
موفقیت سیاست خارجی ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۲۷ تير ۱۴۰۲
رئیس جمهور به مبحث زیرساختی مسکن اشاره کرد و گفت: وعده ساخت مسکن را در ابتدای دولت دادم چرا که هم نیاز کشور است و نیز متن قانون کشور است که باید انجام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۲۷ تير ۱۴۰۲
خدا کند دروغتان راست باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۲۷ تير ۱۴۰۲
یا ایشون کلا توی باغ نیست یا اینکه مثل وعده های انتخاباتیش یه چیزی داره میگه !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۲۷ تير ۱۴۰۲
کدوم ثبات داخلی؟
ثبات در قیمت ها را میگید که دو سال هر روز بلا استثنا بالا میره
ثبات در بورس را میگید که با تصمیمات غیر کارشناسی هیئت دولت به روز سیاه نشاندین
ثبات در قیمت مسکن میگید که جوان حتی نمی تونه چند متر هم بعضی شهرها بخره
ثبات در قیمت سکه و دلار را میگید که طی 2 سال دولت شما بالای 100 درصد قیمتش رفته بالا
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۸:۵۰ ۲۷ تير ۱۴۰۲
طلا و خودرو و زمین را بی،خیال!
گوشت سال قبل در همین ماه کیلویی ۱۶۰ هزار بوده و امروز کیلویی ۴۳۰ هزار تومان.
به زودی یک کیلو گوشت می‌شود #نیم میلیون تومان !
بهترین کار استعفای دولت و مجلس و برگزاری انتخابات پیش از موعد است.
هر کسی را بهر کاری ساخته اند.
Iran (Islamic Republic of)
Mohsen
۱۸:۱۳ ۲۷ تير ۱۴۰۲
مشکل عدم قدرت خرید و حذف مدیر مسئولی که مسئولیتش را اجرا نمیکند هست وعده تو خالی فایده ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۸:۰۷ ۲۷ تير ۱۴۰۲
خدا خیرتان دهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۲۷ تير ۱۴۰۲
منظوراز ثبات چیه معنی ثبات این نیست نیسان وانت سه بار ازعید تاحالا ۲۰۰ میلیون گرون شده اها شاید منظورش مرغ پیدا نمیشه .گوشت .اجاره بها.لبنیات این خدایش ثبات داره اصلا گل بلبل جناب دکتررررررر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۲۷ تير ۱۴۰۲
الهی آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۲۷ تير ۱۴۰۲
مدیریت آب در این استان اقتضا می‌کند سد‌های دیگری که در این استان هستند کارشان دنبال شود تا مردم مشکل شرب و کشاورزی نداشته باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۲۷ تير ۱۴۰۲
سلام درمورد پرداخت یارانه ها ودهک بندی خانوار هم برابر تورم مد نظر قرار گیرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۲۷ تير ۱۴۰۲
ثبات داخلی و قدرتمندی در عرصه‌های مختلف موجب موفقیت سیاست خارجی و معطوف شدن نگاه کشور‌های دنیا به سمت ایران قوی شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۲۷ تير ۱۴۰۲
دوچرخه قیمت موتور .
موتور .قیمت ماشین .ماشین قیمت خونه .خونه .خون مردم باید
آرزوهای محال . ما تو خورد خوراک موندیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۲۷ تير ۱۴۰۲
نابودی و محو شدن منافق غربگدا موجب موفقیت در همه زمینه ها میشه !!!
United States of America
ناشناس
۲۳:۰۲ ۲۷ تير ۱۴۰۲
شما ۱۶ درصد هستید ما ۸۴ درصد برو عمو جون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۲۸ تير ۱۴۰۲
رئیس جمهور در پاسخ به خبرنگاری که ازعمق محرومیت‌های این استان برغم غنی از منابع سوال کرد اظهار داشت: ما در این استان با عقب ماندگی تاریخی مواجه هستیم، و لذا برای کاهش عمق این محرومیت گرچه کار‌های زیادی انجام گرفته، ولی کار‌ها در زمان خود تمام نشده است و سرعت لازم را نداشته است که باید در این خصوص مدیران جهادی پای کار بیایند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۲۷ تير ۱۴۰۲
ممکن بفرمایید کدام ثبات با چه ابزاری ؟
Iran (Islamic Republic of)
کمیل
۱۶:۲۶ ۲۷ تير ۱۴۰۲
عجب!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۲۷ تير ۱۴۰۲
پول خودرو رو بالاتر از قیمت جهانی به مردم مییرسه ......‌‌
اما گندم کشاورزان دو ماهه بردن هیچ پولی پداخت نشده .نمیدونیم. با چه قیمتی میخوان پرداخت کنن .اینم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۲۷ تير ۱۴۰۲
قیمت ۱۱ تومن به جای مصوب ۱۵ تومن