کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی زنجان گفت: هم اکنون شرایط جوی در مناطق مختلف این استان پایدار است و وزش باد شدید و نسبتا شدید پدیده جوی غالب پیش بینی شده برای زنجان است.

حسین سلطانی کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی زنجان با بیان اینکه وزش باد شدید و نسبتا شدید پدیده جوی غالب پیش بینی شده برای زنجان است، گفت: این شرایط جوی زمینه خیزش گرد و خاک خفیف و محلی را فراهم می کند.

وی با بیان اینکه طی چند روز اخیر هوای خنکی را در نقاط مختلف استان شاهد هستیم، یادآورشد: دمای هوا از روز جمعه افزایش خواهد یافت و تجربه دمای بالای ۴۰ درجه در اغلب شهرستان های استان دور از انتظار نیست.

سلطانی، دمای هوای فعلی زنجان را ۱۷ درجه سانتیگراد ذکر کرد و اظهار داشت: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت تغییری نداشته است.

وی با اشاره به میزان نوسان دمای هوای شهرهای مختلف استان، خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای هوای زنجان ۱۵ و ۳۱ درجه، ابهر ۱۶ و ۳۳ درجه، خرمدره ۱۷ و ۳۲ درجه، آببر ۲۱ و ۳۳ درجه، سلطانیه ۱۴ و ۳۳ درجه، قیدار ۱۸ و ۳۵ درجه و ماهنشان ۲۱ و ۳۵ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

برچسب ها: دمای هوا ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.