رئیس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: امروز دمای هوای مناطق مختلف این استان بیش از چهار درجه سانتیگراد کاهش می یابد.

صونا صرفی رئیس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه امروز دمای هوای مناطق مختلف این استان بیش از چهار درجه سانتیگراد کاهش می یابد گفت: امروز آسمان این استان صاف تا کمی ابری و شرایط جوی پایداری حاکم خواهد بود.

وی بااشاره به افزایش قابل ملاحظه دمای هوا طی ۲ روز اخیر در استان، از هم استانی ها خواست در مصرف حامل های انرژی صرفه جویی کنند تا با مشکل قطعی برق و آب مواجه نشویم.

صرفی اظهار داشت: روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری نیز به طور نسبی دمای هوا در استان کاهش خواهد یافت.

وی دمای هوای فعلی زنجان را ۲۱ درجه سانتیگراد ذکر کرد و یادآورشد: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه کاهش یافته است.

صرفی با اشاره به میزان نوسان دمای هوای شهرهای مختلف استان، خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای هوای زنجان ۱۵ و ۳۶ درجه، ابهر ۱۵ و ۳۶ درجه، خرمدره ۱۶ و ۳۵ درجه، آببر ۲۰ و ۳۸ درجه، سلطانیه ۱۲ و ۳۵ درجه، قیدار ۱۷و ۳۷ درجه و ماهنشان ۱۸ و ۳۹ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

برچسب ها: هواشناسی ، دمای هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.