ارومیه میزبان مسابقات والیبال فرهنگیان سراسر کشور

مسابقات والیبال فرهنگیان سراسر کشور به میزبانی آذربایجان غربی از ۱۶ تیر به مدت پنج روز در شهرستان ارومیه برگزار می‌شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان گفت: به همت اداره کل آموزش و پرورش استان، ارومیه میزبان مسابقات قهرمانی والیبال فرهنگیان سراسر کشور خواهد بود.

نادر اسدی اظهار داشت: در این دوره از مسابقات ۳۲ تیم از سراسر کشور به صورت همزمان از تاریخ ۱۶ تیرماه لغایت ۲۱ تیر ماه ۴۰۲ در سالن‌های سه هزار نفری ارومیه و مجموعه ورزشی شهید رجایی اداره کل آموزش و پرورش استان به رقابت خواهند پرداخت.

اسدی خاطر نشان کرد: شرایط میزبانی شایسته از نظر اسکان و مسائل فنی مطابق با استاندارد‌های فدراسیون والیبال کشور فراهم شده است تا مسابقات با سطح کیفی مطلوب برگزار گردد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان گفت: تیم والیبال آذربایجان غربی به عنوان مدافع عنوان قهرمانی وظیفه سنگین تری برای حفظ جایگاه و اعتبار خود خواهد داشت؛ لذا با تمام ظرفیت برای حفظ این عنوان تلاش خواهیم کرد.

این مقام مسئول توسعه زیر ساخت‌های ورزشی را برای شکوفایی و پرورش استعداد‌های بالقوه دانش آموزان و رسیدن به سکو‌های پر افتخار را مهم تلقی کرد و عنوان داشت: از خرداد سال ۱۴۰۱ تا خرداد ۱۴۰۲ تعداد ۱۰۹ فضای ورزشی در قالب چمن‌های مصنوعی، کلاس درس‌تر بیت بدنی، کف پوش فضای روباز در مناطق ۲۴ گانه آموزش و پرورش استان احداث شده است.

 وی در ادامه خاطرنشان کرد؛ والیبال برای خطه قهرمان پرور آذربایجان غربی دارای هویت ملی و تاریخی بسیار مهمی می‌باشد، وبدین منظور تمام ظرفیت خود را بکار خواهیم بست تا میزبان شایسته‌ای برای مهمانان عزیز فرهنگی از سراسر کشور باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.