مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا با حضور ۱۸ تیم از ۱۸ کشور در ارومیه برگزار می شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در جلسه شورای ورزش استان بر لزوم هماهنگی و متناسب‌سازی‌های لازم در برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در ارومیه تاکید کرد و گفت: باید از همه ظرفیت‌ها برای توسعه ورزش استان استفاده شود.

رضا ابراهیمی به برگزاری مسابقات والیبال مردان آسیا در ارومیه اشاره و عنوان کرد: برگزاری مسابقات والیبال نیازمند هماهنگی بیشتر بین کمیته اجرایی این مسابقات است.

وی افزود: استاندار آذربایجان غربی، پیگیر موضوع ورزش دیپلماسی و برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در سطح ملی و بین‌المللی در استان هستند، اما این موضوع تنها به ورزش اختصاص ندارد، بلکه سایر موضوعات فرهنگی را نیز در بر دارد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه از برگزاری رویداد‌های بزرگ ورزشی و فرهنگی باید در راستای معرفی پتانسیل و ظرفیت‌های آذربایجان غربی استفاده کنیم ادامه داد: تا فرا رسیدن زمان برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا لازم است کمیته برگزاری این مسابقات جلسات متعددی برگزار نمایند تا بتوان با برنامه‌ریزی‌های دقیق این سری از مسابقات را بدون عیب و نقص و بروز مشکلی، برگزار کرد.

وی اطلاع رسانی را ضروری ترین عنصر این مسابقات عنوان کرد و گفت: رسانه ملی، مطبوعات، خبرگزاری‌ها و فضای مجازی باید در این مدت نسبت به تولید محتوا و اطلاع رسانی برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا اقدام نمایند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: یکی از اهداف برگزاری این مسابقات در ارومیه، ایجاد نشاط اجتماعی و شادابی در بین مردم این استان است.

مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۵ مرداد تا ۴ شهریور برگزار می شود

 مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز در این جلسه اظهار کرد: مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از ۲۵ مرداد تا ۴ شهریور ماه با شرکت ۱۸ تیم از ۱۸ کشور، به میزبانی ارومیه برگزار خواهد شد.

سجاد بیرامی با اشاره به اینکه شروع مسابقات والیبال از ۲۸ مردادماه خواهد بود، افزود: برگزاری مسابقات والیبال مردان آسیا در ارومیه، شهر مهد والیبال، رویداد بسیار عظیمی است که لازم است تمامی اعضای کمیته برگزاری این مسابقات، همکاری و همراهی لازم و کافی را با اداره کل ورزش و جوانان استان داشته باشند.

بیرامی ادامه داد: بیش از ۶۵۰ نفر از ورزشکاران و کادر فنی در این مسابقات حضور خواهند داشت که در تلاش برای ایجاد امکانات لازم و میزبانی مناسب از آنان هستیم.

در پایان این جلسه، ابلاغ اعضای ستاد برگزاری مسابقات قهرمانی والیبال مردان آسیا اهدا و از اعضای کمیته برگزاری مسابقات جام جهان پهلوان تختی در ارومیه تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.