وزیر علوم درد دل‌ دانشجویان دانشگاه صنعتی ارومیه را گوش کرد

وزیر علوم تحقیقات و فن آوری در سفر به ارومیه در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی ارومیه حاضر شد و به درد دل‌های آنان گوش داد.

وزیر علوم تحقیقات و فن آوری در سفر به ارومیه در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی ارومیه حاضر شد و ازنزدیک مسائل ومشکلات دانشجویان این دانشگاه را بررسی کرد.

دکتر محمدعلی زلفی گل همچنین از سایت جدید دانشگاه صنعتی ارومیه شامل بخش‌های آزمایشگاهی، کلاس‌های تحصیلی و سالن همایش‌های این دانشگاه بازدید کرد و خبر خوبی هم از توسعه رشته‌های تحصیلی در این دانشگاه داد.

وزیر علوم سپس از مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه صنعتی ارومیه  که  با ۳۲ کلاس در دو طبقه به مساحت ۲ هزار و ۸۰۰ متر مربع افتتاح و بهره برداری رسیده است بازدید کرد.

بخش‌های آزمایشگاهی مواد متالوژی برق کامپیوتر مکانیک مهندسی شیمی نساجی معدن فیزیک و مرکز کارآفرینی از جمله بخش‌های این مرکز می‌باشد.

دکتر زلفی گل در ادامه حضور در دانشگاه صنعتی ارومیه از مجموعه چند منظوره ورزشی این دانشگاه نیز بازدید کرد.

مجموعه ورزشی دانشگاه صنعتی ارومیه در زمینی به مساحت یک هزار و ۵۰۰ متر مربع شامل زمین‌های ورزشی فوتسال، والیبال، هندبال و بسکتبال و همچنین سالن بدنسازی و اتاق تندرستی و اتاق تمرینی تنیس روی میز و دارت برای استفاده دانشجویان و اساتید دانشگاه صنعتی ارومیه می‌باشد. 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.