وزیر علوم گفت: افراد نوآور، اساتید و دانشجویان و افرادی که ثبت اختراع دارند، از ترفیع و پایه‌های تشویقی برخوردار می‌شوند.

 وزیر علوم، تحقیقات و فناوری  در حاشیه بازدید از مرکز رشد و نوآوری دانشگاه ارومیه از وضع قوانین و مقررات جدید وزرات علوم تحقیقات و فناوری در جهت حمایت از افرادی که در زمینه فن آوری و نوآوری فعالیت می‌کنند خبر داد.

 دکتر محمدعلی زلفی گل با اشاره به اهمیت تبدیل ایده به پدیده می گوید: کار‌های مهمی در معاونت فن آوری و نوآوری وزارت علوم و تحقیات انجام شده است.

وی تصریح کرد: قوانین و مقررات در زمینه تحقیقات و فن آوری به گونه‌ای تنظیم شده است که افراد نوآور، اساتید و دانشجویان و افرادی که ثبت اختراع دارند، از ترفیع و پایه‌های تشویقی برخودار می‌شوند.

وزیر علوم افزود: برگزاری فن بازارها، تور فن آوری، امریه فن آوری، پسا دکترای فن آوری و رویداد‌های فن آوری از دیگر اقدامات مهم وزارت علوم در حمایت از صاحبان ایده در استان‌های مختلف کشور است.

عضو هیات دولت بعد از بازدید از ساختمان رشد و نوآوری دانشگاه ارومیه از مرکز تولید و فرآوری آرتیمای دانشگاه ارومیه نیز بازدید کرد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بعد از ظهر سه‌شنبه با استقبال محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی به منظور سفری سه روزه از طریق فرودگاه بین المللی شهید باکری وارد ارومیه شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.