استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به دومین سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان، طرح‌ها و مصوبات این سفر با جدیت بیشتر در حال پیگیری است و هریک از مدیران مربوطه موظفند بصورت هفتگی به وزارتخانه مراجعه و پیگیر تخصیص اعتبار شوند.

غلامعلی حیدری در نشست شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان افزود: وزیر تعاون، کار ور فاه اجتماعی ۲ سفر پرخیرو برکتی به استان طی سالجاری داشت که بر اساس آن مصوبات و طرح‌های متعددی برای استان پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: این مصوبات و طرح‌ها در بخش‌های مختلف صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر، تامین اجتماعی، بانک رفاه، صندوق کارآفرینی و طرح‌های ورزشی کارگری است.

وی ادامه داد: همچنین مدیران مربوطه موظفندبطور ماهانه نتیجه پیگیری‌ها و پیشرفت طرح‌ها را ارائه دهند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: قرار است سازمان تامین اجتماعی پنج درمانگاه در استان احداث کند که روند اجرایی سه درمانگاه آغاز و ۲ مورد دیگر نیز بزودی اجرایی می‌شود.


بیشتر بخوانید


حیدری خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی طرح‌های ورزشی کارگری نیز باید در تیرماه آغاز و در کوتاه‌ترین زمان بهره‌برداری شود.

وی افزود: تسهیلات تبصره ۱۶ نیز باید در تیرماه به طور کامل جذب شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۱۵:۵۶ ۰۷ تير ۱۴۰۲
امیدواریم برای رشد و پیشرفت و شکوفایی استان چهارمحال بختیاری شبانه روز تلاش کنید تا به جایگاه های بالاتر برسد
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۵:۵۵ ۰۷ تير ۱۴۰۲
جناب استاندار ،استان بام ایران و استان زاگرس مرکزی و استان سرچشمه سه رود بزرگ ملی، چهارمحال و بختیاری ،این استان با دارا بودن منابع عظیم آب و انرژی مساعد ابر صنعتی شدن و بدوش کشیدن مسولیت های بزرگ برای کشورمان ایران عزیز است زیرا که هر آنچه برای غیرصنعتی شدن باشد در این استان هست چه از نیروی زبده و فنی و باهوش انسانی و چه از نظر انرژی و قرار گرفتن بین مرکز و بنادر کشورمان و چه از نظر ترانزیت
آخرین اخبار