پنجمین نشست ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با ریاست معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار، رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات و سایر اعضای این ستاد در محل استانداری برگزار شد.

محسن حسین میرزایی با اشاره به مباحث مطروحه در این نشست گفت: یکی از موضوعات مهمی که در این نشست مورد تاکید قرار گرفت، آموزش عوامل اجرایی انتخابات و تبیین موارد قانون انتخابات برای فرمانداران، بخشداران، نمایندگان فرمانداران و معتمدین شعب بود چراکه هر چه آموزش‌ها بیشتر باشد نقش مهمی در برگزاری مطلوب انتخابات دارد.

وی ادامه داد: تعامل ۱۰۰ درصدی و حداکثری بین ستاد انتخابات استان و شهرستان‌ها با دفتر نظارت و بازرسی از دیگر موارد مهم مورد تأکید در این نشست بود بطوریکه هرگاه تعامل بین دو نهاد پررنگ بوده برگزاری انتخابات به نحو مطلوب و شایسته‌ای انجام گرفته است.


بیشتر بخوانید


معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری، آسیب شناسی برگزاری انتخابات‌های گذشته را از دیگر امور مهم در برگزاری یک انتخابات سالم، پرشور و حداکثری اعلام کرد و گفت: در همین راستا هم ستاد انتخابات مرکز استان، هم شهرستان‌ها و هم دفاتر نظارت و بازرسی آسیب‌ها را به جد شناسایی و برای رفع آن هم اندیشی و راهکار ارایه می‌شود.

حسین میرزایی خاطرنشان کرد: جلسات هماهنگی و تعامل بین ستاد انتخابات و مسئولان دفتر نظارت و بازرسی استان بصورت مستمر برگزار می‌شود.

وی افزود: ششمین جلسه ستاد انتخابات استان نیز روز چهارشنبه با حضور اعضای ستاد انتخابات و فرمانداران شهرستان‌های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار