معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: شهدا نمونه بارز ایمان و امید هستند.

امیر حسین قاضی زاده در مراسم ششمین سالگرد شهادت شهید مدافع امنیت حسن عشوری در مسجد امام علی علیه السلام ملاامیرای رودسر با اشاره به جایگاه والای شهدا گفت: کمال و درجه شهدا برای همه قابل فهم و درک نیست چرا که در باطن لطف و رحمت الهی است که به آن‌ها می‌گوید هرکه با من باشد عزیز است و ذلیل کسانی هستند که به دنبال قدرت‌های مادی هستند.

وی با بیان اینکه شهدای امنیت شهدای مظلومی هستند، افزود: شهدا نمونه بارز ایمان و امید هستند و همین امید موجب حرکت و تقلای آنان شده و همیشه زنده هستند.

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به اینکه نهضت شهدا بعد از شهدا ادامه دارد و همیشه زنده است گفت: راز ماندگاری شهدا فرار از شهرت است.

شهید مدافع امنیت حسن عشوری از سربازان گمنام امام زمان (عج) بود که ٢۴ خرداد ١٣٩۶ در چابهار درگیری با گروهک تروریستی به شهادت رسید.

قبل از برگزاری این مراسم  امیر حسین قاضی زاده هاشمی، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به همراه اسدالله عباسی استاندار گیلان، سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان و جمعی از مسئولین استان و شهرستان رودسر با حضور در منزل شهید مدافع امنیت حسن عشوری با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفتگو کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.