مدیرعامل سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرمان از آماده سازی ۲۲۰ قبر دو طبقه در آرامستان صاحب‌الزمان (عج) در آینده ای نزدیک خبر داد.

امیرحسین تویسرکانی از آماده سازی ۲۲۰ قبر دوطبقه در آرامستان صاحب‌الزمان (عج) در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: فروش قبر در این آرامستان، فقط به وابستگان یک فرد متوفی امکان دارد و پیش‌فروش نمی‌شود.

او  افزود: با توجه به اینکه برخی از همشهریان درخواست دفن اموات خود در آرامستان صاحب‌الزمان (عج) را دارند، تعداد ۲۲۰ قبر دوطبقه آماده شده است  که در آینده ای نزدیک برای دفن اموات استفاده خواهد شد؛ اما امکان خرید این قبور به‌صورت پیش‌فروش وجود ندارد.

مدیرعامل سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرمان با اشاره به رنگ‌آمیزی مخازن ذخیره  آب غیرشرب در آرامستان صاحب‌الزمان (عج) بیان کرد: دیوار‌های دور میدان شهید ابومهدی‌المهندس نیز زیباسازی شده و نورپردازی و اجرای طرح‌های اسلامی در این میدان نیز در دستور کار قرار دارد.

او با اشاره به اینکه تاکنون، بیش از ۱ هزار فرد متوفی در آرامستان بهشت کریمان دفن شده‌اند، افزود: با توجه به اینکه زیرساخت‌های آرامستان بهشت کریمان جدید بوده و در حال تکمیل است، بهتر است شهروندان برای دفن اموات خود به این آرامستان مراجعه کنند.

تویسرکانی بیان کرد: با هماهنگی‌های انجام‌شده، سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان برای رفاه حال شهروندان در روز‌های پنجشنبه و جمعه هر هفته برای جابه‌جایی شهروندان از میدان شهدا (مشتاق) به سمت آرامستان بهشت کریمان، اقدام می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار