استان کرمان ۲ تا ۴ اسفند ماه میزبان مقامات وزارت ورزش و جوانان و مسئولان ورزشی استان‌های سراسر کشور است.

میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اعلام اینکه کرمان از دوم تا چهارم اسفندماه امسال میزبان "سمینار مدیران کل ورزش و جوانان استان‌های کشور" خواهد بود، گفت: در این سمینار معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت از روز اول به اتفاق مدیران کل ستادی حوزه مربوطه، مدیران کل ورزش و جوانان استان‌های کشور، معاون توسعه و پشتیبانی ادارات کل استان‌ها و عاملین ذیحساب حضور خواهد داشت.  

او هدف از برگزاری این سمینار را ایجاد یک وحدت رویه در بحث مسائل و مقررات حوزه مربوطه ذیل معاونت توسعه منابع و پشتیبانی دانست و ابراز امیدواری کرد، بتوانیم با به اشتراک گذاشتن اطلاعات و تجربه عزیزان در بخش‌های مختلف این ظرفیت را ایجاد کنیم و یک وحدت رویه برای این حوزه شکل گیرد.

پاریزی، مبحث بعدی را بحث واگذاری‌ها عنوان کرد و بیان داشت: از جمله این واگذاری ها، واگذاری ماده ۲۷ و واگذاری ماده ۵ است که امیدواریم با نگاه به انتفاء مردم و استفاده راحت آن‌ها باشد، هم به لحاظ اینکه ورزش گران نشود و اینکه راحت به امکانات ورزشی دسترسی داشته باشند و هم اولویتی برای مجموعه هیئت‌های ورزشی باشد که بتوانند از اماکن تخصصی استفاده کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با بیان اینکه این برنامه‌ها از روز دوم شروع خواهد شد، تصریح کرد: افتتاحیه برنامه ساعت ۲۱ سه شنبه شب دوم اسفند ماه خواهد بود که در محل گلزار  شهدای کرمان در جوار قبر مطهر شهید سلیمانی با حضور مدیران برگزار می‌شود.

پاریزی افزود: اختتامیه مراسم روز پنجشنبه چهارم اسفند ماه با حضور مقام عالی وزارت ورزش انجام می‌شود و در خلال این مراسم اگر امکان برنامه‌ریزی به شکل مناسب وجود داشته باشد، افتتاح سالن گوهرروش شهرستان سیرجان که یک سالن مسابقاتی با ظرفیت ۳ هزار نفر و اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان است را با حضور وزیر ورزش و جوانان خواهیم داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.