مدیرکل ورزش کرمان گفت: در یوم الله 22 بهمن که شاید امسال ضرورتش بیشتر از سال‌های گذشته احساس می‌شد، جامعه ورزش و جوانان همتی ویژه داشتند.

میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در دومین جشنواره استانی تکریم الگو‌های برتر عفاف و حجاب در ورزش بانوان استان کرمان که با حضور معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان و طباطبایی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کرمان در محل تالار ایرانگردی برگزار شد، ضمن تشکر و قدردانی به واسطه حماسه ارزشمندی که مردم در یوم الله ۲۲ بهمن در تمامی نقاط کشور ایران رقم زدند، گفت: در این اتفاق بزرگ و عظیم که شاید در مناسبت امسال ضرورتش بیشتر از سال‌های گذشته احساس می‌شد، جامعه بزرگ ورزش و جوانان همتی ویژه داشتند و این رویداد، خود پاسخگوی بسیاری از شبهاتی بود که می‌شد، ذهن قشر جوان ما را نسبت به مسائل آگاه کرد.

او افزود: ما متولی بخش دولتی هستیم و قرار است در مسیری گام برداریم که بتوانیم، اهداف عالیه نظام را در بحث فرهنگی و اعتقادی تأمین کنیم.  

پاریزی تصریح کرد: چطور می‌توانیم رسالت خود را با افرادی که به این مقوله نگاه ندارند یا نگاه سطحی دارند کار را جلو ببریم، این درحالیست که ارزش‌ها در جامعه نظام جمهوری اسلامی نباید تغییر کند و ما روزی در این کشور به واسطه دفاع از ناموس شهید دادیم.  

او بیان داشت: کسانی بودند که در سنین جوانی و نوجوانی به آن درجه از انسانیت و کمال رسیدند و جانشان را کف دست گذاشتند و برای دفاع از ناموس این مملکت شهید شدند و ما امروز باید به واسطه تکریم از شهدا این مسیر را به درستی ادامه دهیم و باید نگاه ویژه داشته باشیم و واقعا پذیرفته نیست اتفاقاتی را بخواهیم شاهد باشیم که بخواهد در بخش‌های مختلف خصوصا در حوزه تخصصی مجموعه ورزش و جوانان استان جایگاه و اعتبار این مجموعه را تنزل دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: می‌توان با یک نگاه عمیق‌تر و یک دقت نظر بیشتر، با الگو سازی مناسب و کار‌هایی که می‌تواند در حوزه مخصوصا کار رسانه‌ای و تولید محتوا اقدامات اثر گذار فرهنگی را ایجاد کند و در حقیقت در یک مسیری که کار اجرایی و کاربردی در این حوزه شود گام بلندی را برداریم که شرمنده شهدا نشویم.  

پاریزی تصریح کرد: انتظارات مجموعه حاکمیتی در کشور و استان از دستگاه‌هایی مانند ورزش و جوانان در این حوزه خیلی بیشتر است، پس ما باید بتوانیم در انجام اقدامات عملیاتی و کاربردی در این حوزه پروتکل‌های منظم تعریف کنیم و شیوه نامه‌ها و دستورالعمل‌های متناسب با ظرفیت‌هایی که وجود دارد جهت اقدامات کاربردی تنظیم کنیم که بتواند به ارتقا حوزه کمک کند و اثر گذاری خودش را نشان دهد.  

او افزود: نگاهی که به مجموعه ورزش و جوانان استان از سمت نهاد‌های نظارتی وجود دارد نگاه کاملا مثبتی است که ما باید قدردان این فضا باشیم و تلاش کنیم که در آینده این نگاه بتواند وجود داشته باشد و اعتماد سازی شود.‌

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.