یادواره هشت شهید دهستانِ شعبجره از توابع بخش یزدان آبادِ زرند با حضور مردم، مسئولان و خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران برگزار شد.

حجت الاسلام ایزدی امام جمعه یزدان آباد در این آیین به بیان مقام و منزلت شهدا نزد خداوند متعال اشاره کرد و گفت: شهدا انسان هایی وارسته و بیدارند که نزد خدایشان روزی می‌خورند.

او با بیان اینکه دو دسته از مؤمنان در شب اول قبر سوال ندارند، اولین دسته را شامل انبیا و معصومین به دلیل شأن بالا دانست و افزود: دومین دسته شهدا هستند؛ چرا که برق تیری که به شهید اثابت می‌کند، همان سوال شب اول قبرش است.

حجت الاسلام ایزدی تصریح کرد: شهدا کسانی هستندکه از امنیت ما حراست کردند و ما باید قدردان آن ها باشیم.

او به بیان خاطراتی از شهدا به ویژه شهید احمد وکیلی که برای امنیت این مرز و بوم دردناک ترین شکنجه ها را تحمل کرده بودند، پرداخت.

امام جمعه یزدان آباد به بیان فضائل شخصیتی سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخت و بیان داشت: تصریح کرد: عظمت شهید سلیمانی بخاطر اقتدارش وشکوهش در مقابل دشمنان به ویژه داعش بود که در این راه مردانه جنگید و دست از اهدافش برنداشت.

حجت الاسلام ایزدی گفت: مردم امروز قدردان زحمات شهید سلیمانی و شهدای مدافع امنیت هستند.

برگزاری یادواره ۸ شهیدِ دهستانِ شعبجره زرند

او به حواشی اخیر اشاره کرد و افزود: دشمن به بهانه کشف حجاب قصد ضربه زدن به دین ما را دارد؛ این درحالیست که همواره مردم ما با حضور در مناسبت‌های مختلف مشت محکمی بر دهان آنان زده اند.

حجت الاسلام ایزدی تصریح کرد: مطمئناً دشمن در انتخابات پیش رو نیز می خواهد از آب گل آلود ماهی بگیرد؛ اما مردم ما شهید داده اند و دست از ولایت برنمی دارند؛ پس دشمن بداند، کورخوانده است، هرگز اجازه دخالت در امور را به آن ها نخواهیم داد.

امام جمعه یزدان آباد ضمن برشمردن اقدامات بی شمار دولت انقلابی گفت: از دولت انقلابی تقاضای بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم را خواستاریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار