۱۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا شبانه روز گذشته در مراکز درمانی مازندران بستری شدند.

۱۰ بیمار مبتلا به کرونا ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند، اما موردی از فوتی کرونا در این مدت در استان به ثبت نرسید.

بستری ۶ بیمار جدید در حوزه مازندران

دکتر فرهاد غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۲۴ ساعت گذشته ۶ بیمارجدید مشکوک به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، پذیرش و بستری و ۸ نفر ترخیص شدند.

او، مجموع بیماران بستری مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه را ۱۰ نفر اعلام کرد و افزود: از این شمار ۲ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند.

غلامی گفت: مورد فوتی بر اثر ابتلا به کووید۱۹ شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه به ثبت نرسید.

بستری ۴ بیمار جدید کرونایی در بابل

دکتر سید علی مظفر پور خوشرودی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به اینکه ۲۴ ساعت گذشته ۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه بستری شدند، گفت: در این مدت ۳ بیمار کرونایی نیز با بهبودی نسبی مرخص شدند.

او با بیان اینکه اکنون ۱۷ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند، افزود: در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی نیز ۲ بیمار کرونایی بستری هستند.

مظفر پور گفت: مورد فوتی بر اثر ابتلا به کووید۱۹ شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل به ثبت نرسید.

برچسب ها: ویروس کرونا ، کووید 19
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار