امام جمعه ریگان:

مسئولان از کشاورزان ریگانی حمایت کنند

حجت الاسلام رضازاده با اشاره به ایام فصل گرما به مسئولان مربوطه سفارش  کرد از کشاورزان برای تولید محصول خوب خرما حمایت کنند.

حجت الاسلام حبیب رضا زاده در خطبه‌های امروز نماز جمعه ریگان گفت: از مسئولان مربوطه می‌خواهیم در زمینه سوخت ادوات کشاورزی، برق مورد نیاز پمپ آب و آب چاه‌ها حمایت جدی کنند و این گونه نشود که مانند سال‌های گذشته، فصل آبدهی درختان خرما فرابرسد و کشاورزان گرفتار قطع برق پمپ آب شوند.

او بیان کرد: امسال با عزم راسخ مسئولان اعم از: مهندسین کشاورزی، برق و آب منطقه ای، کشاورزان برای تولیدخرمای مرغوب و درجه یک تلاش کنند تا شعار امسال رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) اجرایی شود.

امام جمعه ریگان در بخش دیگری از سخنان خود  با اشاره بی حجابی بعضی از افراد در جامعه بیان داشت: بی حجابی و کشف حجاب، دستور شیطان بزرگ است و بعضی از افراد در جامعه مصداق بارز رواج گناه و معصیت در جامعه اسلامی  هستند.

او  نیز در قسمت دیگری از سخنان  خود به  اهمیت زبان فارسی اشاره کرد و گفت: زبان فارسی، زبان گویای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب در جهان معاصر است و باید بکوشیم تا آموختن  زبان فارسی برای فرزندان در مدارس و آموزشگاه ها، افتخاری بزرگ تلقی شود.

 حجت الاسلام رضا زاده بیان کرد: بیان ایثار و رشادت‌های شهدا و مدافع حرم به ویژه سردار دل‌ها در قالب شعر، داستان و هنر اصیل ایرانی می‌تواند جامعه جهانی را با حقیقت این شهید عزیز و همرزمانش بیشتر آشنا کند.

او در بخش دیگری از سخنان خود  افزود: قانون سنگین کاپیتولاسیون،   سلطه آمریکا بر کشور ایران بود  و از معدود کشور‌هایی که زیر سلطه آمریکا‌ها  نرفته، ایران است.  

 امام جمعه ریگان بیان کرد:  ژاپن، کره جنوبی و آلمان اسیر و گرفتار چنین قوانینی آمریکایی‌ها هستند و  بیش از ۵۵ هزار جنایت از سوی سربازان آمریکایی‌ها بر آن‌ها  تحمیل شد که فقط به ۲۵ پروونده رسیدگی شده است.  

او  تصریح کرد: با وجود سربازان و جان بر کفان انقلاب اسلامی،   خواب برگشت آمریکا به کشور عزیزمان تعبیر نخواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار