خطر دشمنان امروز کمتر از دشمنان زمان بنی امیه نیست

امام جمعه شهداد گفت: خطر دشمنان امروز کمتر از دشمنان زمان بنی امیه نیست بلکه این شرارت‌ها و دشمنی‌ها بیشتر از آن زمان است.

حجت الاسلام الله وردی امام جمعه شهداد در خطبه اول نمازجمعه این هفته ضمن قبولی طاعات و عبادات روزه داران در ماه مبارک رمضان نمازگزاران را به تقوای الهی و پرهیزکاری توصیه کرد و گفت:امیدواریم درک لیالی قدر برای همه فراهم شده باشد و همه از فضیلت این شب‌ها بهرمند شده باشند.

وی افزود:باید مواظب اعمال، رفتار و گفتارمان باشیم و از محرمات پرهیز کنیم تا ذخیره‌ای برای آخرتمان باشد.

امام جمعه شهداد در خطبه دوم با اشاره به توطئه‌های دشمنان گفت:خطر دشمنان امروز کمتر از دشمنان زمان بنی امیه نیست بلکه این شرارت‌ها و دشمنی‌ها بیشتر از آن زمان است و استکبار هرجا منافع بیشتری را ببیند از پشت، صحنه درگیری راه می‌اندازد.

حجت السلام الله وردی در بخشی از سخنانش برقراری ارتباط کشور‌های عربی و دو کشور عربستان و سوریه را پس از ۱۵ سال میمون دانست و تصریح کرد:اتحاد و حفظ امنیت منطقه از مهمترین اتفاقات این رویداد محسوب می‌شود که اسرائیل را به انزوا کشانده و کشور‌های اسلامی را بهم نزدیک کرد.

خطیب جمعه شهداد افزود:کم حجابی و بد حجابی انتقامی است که آمریکایی‌ها می‌خواهند از ما بگیرند و در این راستا بانوان باید بیدار باشند و جواب کینه توزی ها‌ی آمریکا و اتحادیه اروپا را بدهند.

برچسب ها: کشورهای عربی ، اعمال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار