زارعی کوشا گفت: سرزمین پر افتخار کردستان خاستگاه هنرمندان و چهره‌های فاخر فرهنگی و تاریخی است که باید از رسانه ملی معرفی شوند.

استاندار کردستان شامگاه سه شنبه در جلسه دیدار مدیران ارشد استان که با رییس سازمان صداوسیما در سنندج برگزار شد، گفت: ظرفیت‌های بسیار مطلوبی در کردستان وجود دارند که به دلایل مختلف و آنگونه که شایسته است در سطح کشور معرفی نشده‌اند.

زارعی کوشا افزود: شخصیت‌های تاریخی، فرهنگی و هنری در استان وجود داشته و دارند که رسانه ملی می‌تواند با تولیدات فاخر نسبت به معرفی و شناساندن آن‌ها اقدام کند که این امر بی گمان برای مردم کشور بسیار جذابیت داشته و مورد توجه قرار خواهد گرفت.

او با بیان اینکه آنچه رابطه مخاطب و هنرشناسان کُرد را با رسانه ملی تقویت می‌کند بازتاب فرهنگ و ظرفیت‌های آنان از دریچه رسانه ملی است، گفت:اگر مردم مفاخر و توانمندی‌های خود را در رسانه ملی مشاهده کنند این امر حتما به ایجاد همبستگی و تقویت وحدت و انسجام ملی یاری خواهد رساند. 

استاندار کردستان کُرد‌ها را اصیل‌ترین قوم ایرانی دانست که در صحنه‌ها و برهه‌های مختلف وفاداری خود را اثبات کرده‌اند و امروز هر کُردی در هرجای جهان وجود دارد خود را ایرانی می‌داند.

زارعی کوشا با تقدیر از عملکرد ارزنده صداوسیما در توجه به مسائل مختلف استان، عنوان کرد: من به عنوان خادم مردم آمادگی دارم برای پیشبرد اهداف راهبردی صداوسیما در استان هرگونه مساعدت و همکاری را داشته باشم.

او انجام پروژه‌های فاخر فرهنگی را مایه دلگرمی مردم نام برد و افزود: میزان قدرشناسی از خدمتی که برای این مردم انجام می‌شود از میانگین بسیاری از استان‌ها بالاتر است و این ویژه‌گی می‌تواند معاندان را ناکام بگذارد.

در این جلسه مهمترین مطالبات وخواسته‌ها در جهت تقویت و توسعه رسانه ملی توسط مدیران و تعدادی از نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی مطرح شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.