نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: امنیت ایران مرهون جانفشانی و از خودگذشتگی ارتشیان در دوران انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی روز سه‌شنبه در آیین گرامیداشت روز ارتش اظهار کرد: امروز بی‌نظیر ترین نیروهای مسلح و ارتش را به لحاظ مکتبی و ایمانی دارا هستیم، ارتش جمهوری اسلامی مکتبی ترین ارتش در دنیا و دارای بروزترین تجهیزات است.

وی افزود: ملت ایران در ۴۵ سال اخیر سختی‌های بسیاری را تحمل کرده و زورگویان را به عقب رانده که این مهم در سایه جانفشانی ارتشیان صورت گرفته است.

وی بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی را با صفات برجسته ایمانی، توانمند، مردمی و ولایت مدار می‌شناسیم و از صفات متنوع و گوناگونی برخوردار است.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: جنبه ایمانی ارتش، مجاهدت نیروهای مسلح توانمند در قدرت بازدارندگی زبان‌زد و برجسته است که در تاریخ ارتش جمهوری اسلامی می‌درخشد و این شکوه و عظمت در سایه صبر جانفشانی ارتشیان به دست آمده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی ادامه داد: امام خمینی ره آینده درخشانی را برای ارتش جمهوری اسلامی پیش‌بینی کردند و اکنون ارتشیان در هوا ، زمین و دریا دارای توانمندی بسیاری هستند و آینده پرافتخار دارد و هر روز دارای رشد و بالندگی می‌باشد.

وی اظهار کرد: اکنون ارتش جمهوری اسلامی مقتدر و درحال رشد است و تقویت ایمانی نیروهای مسلح باید با قدرت ادامه پیدا کند.

وی افزود: باید در تمامی زمینه برنامه‌های معنوی در دستور کار قرار گیرد چرا که اکنون در جنگ ترکیبی قرار داریم و ایمان قوی و موجب پیروزی در برابر دشمنان خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.