شهید الله کس نوربخش در وصیتنامه خود آورده است، از همه خواهران و برادران خود می‌خواهم حجاب اسلامى را رعایت کنند.

 شهید نوربخش درهفتم اسفند ۱۳۳۸ در روستای چیتاب شهرستان بویراحمد متولد و در پنجم مرداد ماه سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسید.

شهید نوربخش ایام تحصیل دبستان را در زادگاه خود گذراند و پس از طی تحصیلات راهنمایی مدتی از دوره دبیرستان را نیز پشت سر نهاد.

این شهید والامقام در سال ۶۰ به عضویت سپاه در آمد و سرانجام پس از چند بار اعزام به جبهه‌های نبرد در حالیکه فرمانده گروهان عملیات بود بر اثر اصابت ترکش به ناحیه صورت به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

در بخشی از وصیتنامه شهید الله کس نوربخش آمده است، اى مادرم و پدرم مى د انم که از نادیدنى من و برادرم رنج مى کشید واما باز هم به فکراین مى افتید که در راه خداست ناراحتى را فراموش میکنید و مى گوید:خدایا ما جوانان خود را هدیه به تو کرده ایم.

اگر همان زجرهاى قبلى پدرم را بیاد بیاورید که واقعا چقدرظلم و ناراحتى هاى زیادی در سرما گرما بدون از هیچگونه رضایت خود مى کشید با پاى برهنه وموقع برگشتن آن همه سرزنش که همین طور هم همیشه به یاد آورید و مى آورى پس خیلى کمتر براى ماناراخت میشوید.

سال‌های سال نیاکان ما زیر این ظلم کبیر زندگى کرده اند و، اما امروز روز حق گرفتن است چه از کفار خارجى و چه از کفار داخلى مى باشد و باید با شهادتى حسین وار به جلو حرکت کرد و تا آخرین قطره خون خود مستکبرین را کوبید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.