وی افزود: باید توجه کرد که در هر بیماری، هم خود بیماری مطرح است و هم آثار روانی ناشی از آن. حتی در کرونا هم برخی افراد به کرونا مبتلا نمیشدند، اما دچار اضطراب و بدحالی ناشی از آن میشدند. در دانشآموزان هم شاید این حالت بیشتر دیده میشد.
وزیر بهداشت گفت: جمعبندی ما نشان میدهد که در بیش از ۹۰ درصد، در بدحالی دانشآموزان، هیچ نوع بدحالی دیده نمیشود و هیچ نوع سمی وجود ندارد و مشکلی نیست، بلکه بیشتر ناشی از اضطراب و استرس بوده است. البته در درصد کمی از دانش آموزان نیز شیطنتهایی بوده که اتفاق افتاده و برخی از دانش آموزان در نتیجه این شیطنتها دچار بدحالی میشدند. این جمع بندی کلی کمیته بوده که به وزارت کشور هم اعلام شده است.
عین اللهی تاکید کرد: بدحالی دانشآموزان عوارض پایداری نداشته است. به طور کلی هیچ نوع عارضه پایداری در دانشآموزان ندیدیم و آثار بدحالی موقت وجود داشت که خدا را شکر هیچ مشکلی بعد از آن نداشتند.
امید که مسئولان اندوخته تجارب این مدت را بکار گیرند و کشور و نظام و اسلام را محافظت کنند
چرا پسرها از این شیطنت ها نمیکنند؟
حتما ریشه روحی وروانی داره
قرار نیس یک عده معدود دانش اموز موجب استرس فضای تحصیل شن تا ابد؟