فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: بر اساس تحلیل کارشناسان، ایرانیان ۱۸۰ برابر متوسط جهانی اخبار دروغ و شایعات از رسانه‌های فارسی زبان معاند دریافت می‌کنند.

سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی و تجلیل از هنرمندان شاخص و انقلابی که به مناسبت سالگرد شهید آوینی در پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار شد، اظهار داشت: انجام کار‌هایی که از جانب عقیده شهید آوینی بود سبب جاودانه بودن وی شد.

او خاطرنشان کرد: زبان هنر و هدف آن فوق العاده اثر گذار است و گاهی ممکن است در مسیر مثبت و گاهی در مسیر منفی جامعه باشد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه افزود: رسانه‌های معاند دروغ‌هایی هنرمندانه را در روز‌های اخیر مخابره کردند به نحوی که هر ۲ دقیقه یک دروغ مخابره را منتشر می‌کنند، کارشناسان معتقدند ایرانیان ۱۸۰ برابر متوسط جهانی اخبار دروغ و شایعات دریافت می‌کنند.

سردار حسینی گفت: در پاییز سال گذشته رسانه‌های فارسی زبان معاند بیش از ۳۸ هزار دروغ اعم از کشته‌سازی و... ارائه دادند و تاثیرگذار رسانه‌های غربی فارسی زبان نشان می‌دهد که ما در ارائه اخبار نفر اول نبوده‌ایم.

او بیان کرد: دشمنان اکنون نیز دست‌بردار نیستند و وقتی دیدند در کف خیابان‌ها به نتیجه نرسیدند میخواهند راهکار‌های جدید همانند مسمومیت دانش‌آموزان این بحث‌ها را زنده نگه دارند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: معاندین باید بدانند که در داخل تنه تنومند انقلاب اسلامی مغز‌ها و اعتقادات بسیار راسخی وجود دارد که کرم‌های کوچک آن‌ها نمی‌تواند به آن آسیب وارد کند. مومنین ما نیز باید توجه کنند که آن‌ها به دنبال چه اهدافی هستند و اجازه ندهند که بنیان خانواده سست شود.

علی‌عباس داوودنیا، مسئول سازمان بسیج هنرمندان کردستان نیز در این مراسم اظهار داشت: برنامه‌های سازمان بسیج هنرمندان در سال گذشته با تنوع بسیار اجرا شد که بتوان به وسیله ابزار هنر ارزش اسلام و قشر بسیج را نمایش داده شود.

او اضافه کرد: امیدواریم در سال جاری با همکاری بسیجیان برنامه‌های بهتری پرداخته شود کما اینکه جشنواره‌های مختلفی نیز برگزار خواهد شد.

داودنیا با بیان اینکه سیاست‌های بسیج هنرمندان امسال بیشتر حول محور حجاب خواهد بود، خاطر نشان کرد: حجاب اکنون به عنوان دغدغه‌ای برای بیشتر مردم تبدیل شده لذا حجاب و عفاف که از مقوله‌های ایران کهن بوده تاکیدات اسلام ناب محمدی را دارد، باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان کردستان با اشاره به اینکه هنر تاثیر بسیاری در اذهان می‌گذارد، گفت: در زمینه ترویج فرهنگ حجاب دست یاری به سمت هنرمندان دراز می‌کنیم که به وسیله اهداف فرهنگی و هنری فرهنگ حجاب را به مردم انتقال دهیم.

در ادامه از یک کتاب، اثر خوشنویسی صحیفه سجادیه و یک مستند ساخته بسیجیان استان کردستان رونمایی و از هنرمندان بسیجی تجلیل شد.

گفتنی است؛ در حاشیه این مراسم نمایشگاه منتخب ۵ دوره جشنواره سراسری کاریکاتور "فجرانقلاب" به مناسبت روز قدس با حضور مسئولان افتتاح شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۶ ۲۶ فروردين ۱۴۰۲
خبر های شبکه معاند دروغ هست اخبار داخلی راستش را به ملت بگوید