مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: امدادگران و نجاتگران این دستگاه با انجام ۸۴۲ عملیات، موفق به ارائه خدمات امدادی به ۹۰ هزار و ۴۰۶ حادثه دیده شدند.

مسعود مثنوی اظهار داشت: نیرو‌های عملیاتی و امدادی در دو حادثه زلزله، ۳۹۵ مورد حوادث جاده ای، ۷۱ مورد حوادث شهری، ۹۹ مورد حوادث کوهستان، ۱۵ مورد حوادث ساحلی، دو مورد حوادث آتش سوزی مراتع، ۵۵ مورد حوادث سیل و آب گرفتگی ۱۱۳ مور حوادث برف و کولاک، ۹ مورد ریزش آوار مورد و ۵۲ مورد خدمات حضوری به حادثه دیدگان خدمات مختلفی را ارائه دادند.

وی افزود: امدادگران و نجاتگران موفق به انتقال ۳۸۰ نفر به مراکز درمانی شدند و ۸۴ نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند و ۲۹۵ مورد عملیات رها سازی از سوی این نیرو‌ها صورت گرفت.


بیشتر بخوانید

مثنوی اضافه کرد: ۶۵ سورتی پرواز به وسیله بالگرد جمعیت هلال احمر استان انجام شد و امدادگران موفق به نجات جان افراد گرفتار در کوهستان و مناطق سخت گذر شدند.

وی گفت: برای بیش از ۹ هزار و ۳۱۲ نفر در پایگاه‌های جمعیت هلال احمر استان و مناطق امن اسکان اضطراری مهیا شد.

مثنوی ادامه داد: در عملیات‌های ذکر شده پنج هزار و ۲۷۹ امدادگر و نجاتگر در قالب یک هزار و ۵۳۷ تیم عملیاتی با اعزام ۸۵۸ دستگاه آمبولانس و خودروی امداد و نجات موفق به رها سازی و انتقال ۲۹۵ مصدوم به مراکز درمانی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار