سونی کوچک‌ترین دوربین فیلمبرداری جهان را معرفی کرد

سبک‌ترین دوربین جهان که توسط سونی عرضه شده، قابلیت‌هایی چون ردیابی سوژه و لنز قابل تعویض را دارا است.

شرکت سونی دوربین جدید Vlogging ZV-E1 را که کوچکترین و سبک ترین دوربین فول فریم با سنسور قابل تعویض لنز جهان، با قابلیت ردیابی سوژه در زمان واقعی به لطف فناوری هوش مصنوعی است را معرفی کرد.

این شرکت ژاپنی اعلام کرد که دوربین جدید ZV-E1 با ابعاد 121 در 71.9 در 54.3 میلی متر عرضه می شود و وزن آن با احتساب باتری و کارت حافظه از 483 گرم فراتر نمی رود.

بسته تجهیزات فنی این دوربین شامل سنسور 12 مگاپیکسلی فول فریم و حساسیت ISO 409600 و رزولوشن نسبتاً پایین به دلیل تمرکز دوربین جدید بر روی فیلمبرداری است؛ زیرا رابط کاربری و تجهیزات با این ویژگی مطابقت دارند. این دوربین نیاز کاربرانی که عمدتاً می خواهند کلیپ های ویدئویی ضبط کنند را مرتفع می سازد.

دوربین جدید ZV-E1 ویدئوهای اسلوموشن را با کیفیت 4K  و سرعت 120 فریم بر ثانیه یا 4K با 60 فریم بر ثانیه ضبط می کند. سونی پردازنده BIONZ XR را با یک تراشه هوش مصنوعی ادغام کرده است که نقش آن به فوکوس خودکار سریع توسط هوش مصنوعی محدود نمی شود.

عملکرد تثبیت کننده تصویر دیجیتال به تراشه هوش مصنوعی بستگی دارد، به گونه ای که می تواند چندین چهره را تشخیص دهد و به طور خودکار لنز را متوقف کند تا عمق وضوح بیشتری به دست آورد و از همه افراد با وضوح بالاتر عکس بگیرد.

هنگامی که دوربین از طریق USB-C به رایانه یا تلفن هوشمند متصل شود، کلیپ های ویدیویی 4K می توانند مستقیماً پخش شوند، بنابراین ZV-E1 جدید می تواند به عنوان یک وب کم با کیفیت بالا استفاده شود. این دوربین جدید همچنین دارای یک دوربین 3 اینچی و صفحه نمایش تاشو با میکروفون داخلی برای ضبط واضح صدا است.

منبع: 24.ae

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار