دوربین ویژه سونی برای افراد کم بینا

شرکت ژاپنی سونی دوربین دیجیتال جدیدی را با هدف کمک به افراد دارای اختلالات بینایی عرضه کرده است.

سونی معمولاً جدیدترین دوربین‌های دیجیتال خود را با فناوری‌های جدیدی که در داخل آن قرار داده است یا لنز‌ها و سنسور‌های پیشرفته‌ای که در آن تعبیه کرده است، تبلیغ می‌کند، اما در جدیدترین نسخه از محصولات خود، محصول جدید ارائه کرده که عکاسی را برای کسانی که قبلاً نمی‌توانستند از سرگرمی عکاسی لذت ببرند در دسترس قرار می‌دهد.

شرکت سونی دوربین "DSC-HX۹۹ RNV" را که مجموعه‌ای از دوربین‌های دیجیتال ثابت است، به عنوان بخشی از پروژه "With My Eyes" برای کمک به افراد دارای اختلالات بینایی معرفی کرد.

دوربین DSC-HX۹۹ RNV دارای یک سیستم پرتاب لیزری است که نور را بر روی شبکیه چشم با هدف نمایش تصاویر مستقیماً بر روی شبکیه چشم کاربر در جهان ارائه می‌کند و این شرکت امیدوار است افرادی که بینایی ضعیفی دارند از گرفتن عکس لذت ببرند.

این شرکت دستگاه جدید خود را در کنفرانس بین‌المللی CSUN Technology Assistive که روش‌های فنی جدید را برای افراد دارای معلولیت بررسی می‌کند، از ۱۳ تا ۱۷ مارس، به عنوان فرصتی برای آزمایش آن توسط کاربران، ارائه می‌کند.

این شرکت مجموعه جدید خود را با قیمت ۶۰۰ دلار در طول تابستان عرضه خواهد کرد و فقط در تعداد محدود موجود خواهد بود و فقط از طریق فروشگاه‌های سونی به طور مستقیم یا از طریق وب سایت این شرکت قابل خرید است.

سونی همچنین قصد دارد با مدارس آمریکایی و ژاپنی همکاری کند تا این دستگاه را در اختیار دانش‌آموزان دارای اختلالات بینایی قرار دهد.

منبع: 24.ae

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار