معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به تاثیر ۴۰ درصدی معدل پایه دوازدهم در کنکور امسال ، طراحی نوع سوالات خرداد ماه متفاوت از سنوات گذشته است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش با اعلام این خبر می گوید: در خرداد ماه سال تحصیلی ۱۴۰۲ سوالات آزمون نهایی مفهومی خواهد بود و از طرح سوالات پر تکرار در امتحانات نهایی امتناع خواهد شد.

جمالی آرند گفت: در این زمینه آزمون هماهنگ شبه نهایی برای آشنایی دانش آموزان با این گونه سوالات در هفته آخر فروردین و اوایل اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

او از آغاز ثبت نام نوبت دوم کنکور سراسری خبر داد و گفت: داوطلبان پایه دوازدهم می‌توانند از ۱۵ تا ۲۱ فرردین ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش نام نویسی خود را انجام دهند.

جمالی آرند مهمترین برنامه‌ها و طرح‌های اجرایی در فروردین، اردیبهشت و خردادماه را برگزاری مرحله استانی جشنواره نوجوان خوارزمی، برگزاری هفته مشاغل، فرایند هدایت تحصیلی دانَش آموزان پایه نهم و توسعه متوازن ، برگزاری کلاس‌های فوق برنامه، آماده سازی دانش آموزان برای شرکت در المپیاد، جشنواره‌های علمی کشوری، امتحانات پایانی و کنکور عنوان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.