دکتر فاطمی، از تشکیل «کار ویژه شهرستان یزد» به منظور پیگیری و حل جدی مسائل این شهرستان خبر داد.

نشست مشترک استاندار یزد با روسای شورای اسلامی، شهرداران و دهیاران شهرستان یزد، با حضور نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

مهران فاطمی در این نشست، با اشاره به لزوم توجه ویژه به شهرستان یزد با توجه به انبوه مشکلات تلنبار شده طی سالیان متمادی، گفت: با عنایت به اینکه امکان حل یکباره مسائل وجود ندارد، در سال جاری «کار ویژه شهرستان یزد» به منظور پیگیری جدی مسائل تشکیل خواهد شد.

او همچنین درباره دغدغه‌های مطرح شده در زمینه حجاب و عفاف اظهار داشت: با وجود وضعیت بهتر استان یزد در این حوزه نسبت به سایر استان ها، اما از وضعیت موجود ناراضی بوده و باید اقدامات موثرتری در این حوزه انجام شود.

فاطمی از انجام بیش از ۸ هزار ملاقات مردمی از ابتدای فعالیت خود به عنوان استاندار یزد خبر داد و افزود: در روز‌های یکشنبه با بیش از ۲۵۰ تن از اقشار مختلف مردم که دارای وقت قبلی هستند دیدار و به مسائل و دغدغه‌های آن‌ها پاسخ داده می‌شود.

استاندار یزد با قدردانی از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده توسط روسای شورای اسلامی، شهرداران و دهیاران شهرستان یزد در سال گذشته خاطرنشان کرد: امید است در سال ۱۴۰۲ با همدلی و وحدت بیش از پیش، استان را یک گام دیگر به سمت بالندگی آن هدایت کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.