در مراسمی با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار، مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی یزد، رئیس و کادر درمان بیمارستان شاه ولی و جمعی از خیرین اتاق عمل جدید بیمارستان افتتاح شد.

 محمدرضا دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد در مراسم افتتاح اتاق عمل بیمارستان شاه ولی گفت: دانشگاه آزاد، دانشگاهی از مردم برای مردم است، بعد از ۴۲ سال توانسته است ۱۱۰ هزار فارغ التحصیل تحویل جامعه دهد.

وی بیمارستان شاه ولی را بخش دیگری از مجموعه دانشگاه آزاد یزد دانست و گفت: وجود رشته‌هایی مانند پزشکی، مامایی، پرستاری، اتاق عمل و هوشبری نیاز آنان را به این بیمارستان ضروری ساخته وبا وجود پزشکانی متخصص و متعهد روزبه روز توسعه پیدا کرده و به شهرت آن اضافه شده است.

دهقانی اشکذری دانشگاه آزاد اسلامی را دانشگاهی از مردم و برای مردم دانست و ساختمان‌های این بیمارستان را ساخته شده به دست خیرین دانست و اظهار کرد: دکتر حبوباتی، رئیس بیمارستان با کمک مجمع خیرین تمام تلاش خود را به کارگرفتند تا توانستند به ظرفیت و امکانات آن بیافزایند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد دکتر حبوباتی را پزشکی متخصص و مدیری دلسوز دانست و گفت: دقایق وقت ایشان غیر قابل قیمت گذاری است. از دوسال گذشته که ایشان این مسئولیت را به عهده گرفتند با نیت پاکی که داشتند بخش‌های مختلفی را افتتاح کرده اند.

مهندس عزیزی معاون سیاسی امنیتی استاندار با تبریک ۲۶ شهریورماه روز اورژانس اظهار کرد: یزد، قطب پزشکی کشور است و این بیمارستان هم مانند دیگر مجموعه‌های درمانی توانسته در ارتقا درمان نقش برجسته‌ای ایفا کند.

 وی از خیرین که در بازسازی و ساخت بیمارستان شاه‌ولی کمک کرده اند تشکر کرد.

 حمید حبوباتی با تقدیر از همکاری و همراهی خیرین گفت: این مجمع توانسته است بخش‌های مختلف بیمارستان را مرمت کرده و تجهیزات پزشکی که بعضا در استان وجود ندارد را در بیمارستان شاه‌ولی فراهم کند.

رئیس بیمارستان شاه ولی افزود: با همکاری رئیس دانشگاه و خیرین که بعضا در جمع ما حضور دارند مصمم هستیم از زمین‌های دانشگاه آزاد استفاده کرده و ساخت بخش‌های VIP و درمانگاه را شروع کنیم. 

در ادامه بخش اتاق عمل بیمارستان با حضور معاون استاندار، مسئولین دانشگاه و استان افتتاح شد و معاون سیاسی امنیتی استاندار از آن بازدید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.