فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت خدیجه (س) اشکذر گفت: کاروان خواهران بسیجی به محل یادمان شهدای گمنام سیرانبند بانه کردستان اعزام شدند.

مقیمی فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت خدیجه (س) اشکذر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس انقلاب اسلامی و با همکاری حوزه حضرت خدیجه (س) کاروانی متشکل از خواهران بسیجی برای غبارروبی گلزار شهدای سیرانبند بانه به این شهرستان اعزام شدند.

او بیان کرد: از اهداف دیگر اعزام خواهران بسیجی اشکذر به گلزار شهدای سیرانبند بانه تجلیل از مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و در ادامه برنامه‌های این هفته و حضور در محل یادمان شهیدان گمنام سیرانبند بانه است.

مقیمی اظهار داشت: یادمان شهدای سیرانبند بانه در نقطه صفر مرزی ایران و عراق در شهرستان بانه قرار دارد که محل دفن ۱۰ شهید گرانقدری است که به دست گروهک‌های ضد انقلاب در سال‌های نخست انقلاب پس از ۹ ماه اسارت در آن محل به شهادت رسیدند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت خدیجه (س) اشکذر گفت: شهدای گمنام سیرانبند بانه نماد مقاومت مردم کردستان در برابر دشمنان هستند و امنیت و آبادانی کردستان مرهون ایثارگری این شهدا است.

او بیان کرد: تقدیم ۸۲۳ شهید، هزار و ۲۶۰ جانباز و ۹۳ آزاده از زمان پیروزی انقلاب اسلامی برگ زرینی در تاریخ شهرستان بانه کردستان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.