سازمان همکاری اسلامی تعرض اشغالگران صهیونیست به مسجدالاقصی را محکوم کرد.

اداره اوقاف اسلامی قدس اعلام کرد که ده‌ها شهرک‌نشین اشغالگر یهودی امروز (چهارشنبه) مجدداً به مسجد الاقصی تعرض کرده و به شیوه‌ای تحریک‌آمیز در محوطه‌های آن قدم‌زنی کرده و مراسم‌های تلمودی را تحت تدابیر شدید امنیتی نیرو‌های پلیس بجای آوردند.

سازمان همکاری اسلامی ادامه تعرض و هتاکی شهرک‌نشینان اشغالگر اسرائیلی به مسجد الاقصی در ماه مبارک رمضان و حملات روزانه علیه فلسطینیان در کرانه باختری را به شدت محکوم کرد.

این حملات در حالی صورت می‌گیرد که سرزمین‌های اشغالی شاهد اوضاعی متشنج و تظاهرات هزاران نفری صهیونیست‌ها علیه اصلاحات قضایی کابینه این رژیم هستند. به طوری‌که «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا تأیید کرد که به زودی از «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای بازدید از کاخ سفید دعوت نخواهد کرد. بایدن در انتقادی کم سابقه به خبرنگاران گفت گفته است: «من مانند بسیاری از حامیان قوی اسرائیل، بسیار نگران هستم. اسرائیل نمی‌تواند به این شرایط متشنج ادامه دهد.»

رسانه‌ها روز گذشته نیز اعلام کردند نیرو‌های مقاومت فلسطین در کرانه باختری طی یک شبانه‌روز ۲۷ عملیات ثبت کردند که شامل ۲ مورد بمب گذاری، ۸ مورد تیراندازی، ۴ مورد درگیری با شهرک‌نشینان، ۴ مورد پرتاب بطری‌های آتش‌زا، ۲ مورد تخریب خودرو‌های شهرک‌نشینان و ۸ مورد درگیری با نظامیان اشغالگر در مناطق مختلف کرانه باختری بود. این آمار باعث ترس و نگرانی دستگاه‌های امنیتی رژیم صهیونیستی که شبانه‌روز برای از بین بردن مقاومت در کرانه باختری تلاش می‌کنند شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۱۵:۵۷ ۰۹ فروردين ۱۴۰۲
طبق پیش گویی کتاب مقدس در نبرد آرماگدون ویا جنگ آخرالزمان که در دهه نود میلادی در سرزمین بین النهرین رخ داد قرار است مسجد الاقصی نابود شود و از زیر ان معبد سلیمان نبی بیرون بیایید بعد از ان نعمت های الهی بر قوم یهود نازل خواهد شد و همانند زمان سلیمان نبی که در ۲۷۰۰ سال پیش یهود در بیت المقدس برای خود برو و بیایی داشت قرار است بعد از نابودی مسجد الاقصی این وعده کتاب مقدس بوقوع به پیوند و اینک مسجد الاقصی مزاحم است برای به وقوع پیوستن این وعده کتاب مقدس شما بودید چه می کردید
آخرین اخبار