رئیس جمهور سابق آمریکا از حامیان خود خواست به بازداشت قریب الوقوع او اعتراض کنند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا گفت که انتظار دارد روز سه شنبه در پرونده‌ای که توسط دادستانی منطقه منهتن مطرح شده است، دستگیر شود و از طرفداران خود خواست تا اعتراض کنند.

به گزارش رویترز، سخنگوی دفتر دادستانی منهتن از اظهار نظر در این باره خودداری کرد.

ترامپ بدون ارائه مدرک گفت که "درزهای اطلاعاتی غیرقانونی" از دفتر دادستان منطقه منهتن نشان می‌دهد که او دستگیر خواهد شد. او در عین حال نگفت که این اتهامات چه خواهد بود.

ترامپ در پیامی نوشت: «درز غیرقانونی اطلاعات از دفتر دادستان منطقه منهتن فاسد و بسیار سیاسی نشان می‌دهد که بدون جرمی که قابل اثبات باشد نامزد پیشروی جمهوری خواه و رئیس جمهور سابق آمریکا روز سه شنبه هفته آینده دستگیر خواهد شد.»

ترامپ از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱ رئیس جمهور جمهوری خواه بود و گفته است که در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا برای بازگشت به کاخ سفید تلاش خواهد کرد.

دفتر دادستان منطقه منهتن، آلوین براگ سال گذشته محکومیت سازمان ترامپ را به اتهام تقلب مالیاتی اعلام کرد اما براگ از متهم کردن خود ترامپ به جرایم مالی مرتبط با فعالیت‌های تجاری‌اش خودداری کرد و همین امر باعث شد دو دادستانی که در این تحقیقات کار می‌کردند، استعفا دهند.

ترامپ از رقبای اولیه خود برای نامزدی حزبش پیشتاز است و در نظرسنجی فوریه رویترز/ایپسوس از حمایت ۴۳ درصد از جمهوری‌خواهان برخوردار است، در حالی که نزدیک‌ترین رقیبش، ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا که هنوز نامزدی خود را اعلام نکرده است، ۳۱ درصد حمایت دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۲۹ اسفند ۱۴۰۱
ترامپ عامل نابودی دنیا
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU238
۰۳:۰۱ ۲۸ اسفند ۱۴۰۱
آلمانی.
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238
۰۱:۵۸ ۲۸ اسفند ۱۴۰۱
بپا شربت شهادت به خوردت ندن. شربت نخور.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۲۷ اسفند ۱۴۰۱
بازداشت اصلی مونده . البته شاید بازداشت و محاکمه و صدور حکم و اجرای حکم مجموعا چند ثانیه طول بکشه!!!!
آخرین اخبار