معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان لرستان گفت: ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج طی ۱۱ ماهه امسال به ۱۹ هزار و ۸۳۷ نفر در استان پرداخت شده است.

شهاب مولایی معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان لرستان گفت: اکنون هشت هزار و ۱۱۶ نفر در صف انتظار دریافت وام هستند که این تعداد مربوط به افرادی است که تعیین شعبه شده اند.

وی با تاکید بر اینکه متقاضیان باید از زمان تشکیل پرونده ظرف مدت ۱۰ روز نسبت به تعیین شعبه بانکی خود اقدام کنند ادامه داد: از ابتدای امسال تا پایان دی ماه ۳۶ هزار و ۲۹۷ نفر از استان برای دریافت وام ازدواج در سامانه بانک مرکزی ثبت نام کرده، اما برخی تاکنون اقدامات لازم برای تشکیل پرونده را انجام نداده اند.

مولایی با اشاره به اینکه سال گذشته ۲ هزار و ۵۲ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج به ۲۳ هزار و ۸۱۸ لرستانی پرداخت شده است افزود: پارسال ۲۷ هزار و ۶۹۷ متقاضی برای دریافت این تسهیلات ثبت نام کردند که سه هزار و ۸۷۹ نفر آنان در صف انتظار هستند.

وی افزود: ۲۷ درصد تسهیلات پرداختی امسال تا پایان آذرماه توسط شعب بانک ملی بوده که بیانگر تعهد این بانک نسبت به وظایف خود است در حالیکه برخی بانک‌های استان از مسوولیت خود قصور کرده اند و انتظار می‌رود همکاری لازم از طرف آن‌ها در راستای پرداخت وام ازدواج صورت گیرد.

منبع: ایرنا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار