معاون جوانان اداره ورزش و جوانان لرستان گفت: ۹ هزار و ۶۳۹ نفر در صف وام ازدواج هستند که لازم است برای تسریع در روند پرداخت تسهیلات، بانکها همکاری مضاعفی داشته باشند.

شهاب مولایی  معاون جوانان اداره ورزش و جوانان لرستان داشت: در حال حاضر لرستان رتبه سیزدهم پرداخت تسهیلات ازدواج در کشور را دارد که از مجموع ۱۹ هزار و ۷۱۰ متقاضی دریافت وام ازدواج، ۱۰ هزار و ۷۱ نفر موفق به دریافت تسهیلات شده اند.

او افزود: ۹ هزار و ۶۳۹ نفر در صف وام ازدواج هستند که لازم است برای تسریع در روند پرداخت تسهیلات، بانکها همکاری مضاعفی داشته باشند چرا که متاسفانه برخی از بانکها همکاری لازم را ندارند و همین سبب شده تا پرداخت تسهیلات به کندی صورت گیرد.

معاون جوانان اداره ورزش و جوانان لرستان تصریح کرد: در پنج ماهه امسال هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج پرداخت شده و در صورت همکاری بانکها این رقم افزایش پیدا می کند.

مولایی بیان کرد: پیگیری و نظارت بر بانک هایی که تسهیلات را پرداخت می کند در دستور کار می باشد و بیشتر بار پرداختی تسهیلات ازدواج با بانک ملی است و برخی از بانک های دیگر در پرداخت این تسهیلات همکاری ندارند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.