معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی لرستان گفت: ۴۸۰ واحد مسکونی طی یک سال گذشته برای مددجویان این نهاد تکمیل و بهره برداری و عملیات اجرایی۶۰۰ واحد دیگر آغاز شده است.

"رضا وفایی" معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی لرستان گفت: از مجموع واحد‌های در دست احداث برای خانوار‌های عادی شهری و روستایی نیز ۳۳۳ واحد در مرحله نازک کاری، ۱۷۶ واحد اسکلت و سفت کاری، ۴۱ واحد شناژ، و ۵۰ واحد در مرحله صدور پروانه هستند.

او با اشاره به اینکه دستورالعمل اهدای کمک بلاعوض و تسهیلات مسکن مددجویان در سالجاری هنوز ابلاغ نشده است ادامه داد: سال گذشته علاوه بر پرداخت تسهیلات، به هریک از مددجویانی که مسکن تحویل گرفته اند ۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت شد.

معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی لرستان تصریح کرد: همچنین در حال حاضر چهار واحد مسکونی برای مددجویان دارای ۲ معلول شهری و ۳۲ واحد برای مددجویان دارای ۲ معلول ساکن در روستا‌های استان در حال ساخت است.

وفایی اضافه کرد: از سال گذشته تاکنون ۸۰ میلیارد تومان در حوزه مسکن مددجویان بهزیستی لرستان تامین و پرداخت شده که از این رقم ۲۶ میلیارد تومان کمک بلاعوض به یکهزار و ۳۰۰ خانوار مستاجر بی بضاعت بوده است.

او با بیان اینکه در یک سال گذشته هفت میلیارد تومان وام بانکی ارزان به مستاجران کم درآمد پرداخت شده است گفت: سهمیه احداث مسکن سالجاری برای مددجویان بهزیستی لرستان ۴۰۲ واحد بود، اما در حال حاضر ۶۰۰ واحد در دست اقدام است و تا پایان سال نیز عملیات اجرایی ۳۰۰ واحد دیگر نیز آغاز می‌شود.

معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی لرستان ادامه داد: در حال حاضر پشت نوبتی برای دریافت کمک بلاعوض مسکن در بهزیستی لرستان وجود ندارد و هفته دولت امسال نیز ۴۵ واحد به مددجویان تحویل می‌شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.