وزیر کشور:

برخی عوامل ناآرامی‌های مدارس دستگیر شدند

وحیدی گفت: با تلاش دستگاه‌های اطلاعاتی و انتظامی، تعدادی از عوامل دست اندرکار ناآرامی‌های مدارس در برخی از استان‌ها دستگیر شدند.

احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه افتتاح یک طرح درمانی در زنجان در جمع خبرنگاران، گفت: مسوولان مربوط کاملا در میدان هستند تا کسانی را که عامدانه و با طراحی این کار را کردند شناسایی کنند چون جنایت بزرگی مرتکب شدند.

وی گفت: تلاش برای هراس افکنی در بین دانش آموزان کشور به ویژه دانش آموزان دختر جنایت بزرگ و بسیار نابخشودنی است.

وزیر کشور افزود: خوشبختانه شناسایی این افراد در برخی از استان ها صورت گرفت و تعدادی از این عوامل دستگیر شدند که در مراحل بعدی به اطلاع مردم می رسد.

مرز ایران و افغانستان امن است

وی در ادامه درباره آخرین وضعیت مرز ایران و افغانستان، گفت:مرز ایران و افغانستان مرز امنی است ولی گاهی در چندین مورد شاهد بودیم کسانی در مرز به خاطر توجیه نبودن یا به لحاظ سوء نظر، مشکلاتی در مرز درست کردند که با تذکر مسوولان اصلی اصلاح شدند.

وزیر کشور گفت: این کار در چند نوبت تکرار شده و تذکرات لازم به آنها داده شد و آنها عذرخواهی کرده اند.

وحیدی افزود: باید حاکمان افغانستان مراقبت لازم را داشته باشند و نیروهای تحت امر خود را در مرزها توجیه کنند که مرتکب چنین کارهایی نشوند.

وی گفت: برنامه کلی انسداد مرز از قبل وجود داشته است که همچنان ادامه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Czechia
ناشناس
۰۵:۲۶ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
پس چرا آنها را معرفی نمی‌کنید.باز هم پارتی بازی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
اعتراف هم کردن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
خدالعنت کنه اینا رو خودشون بچه ندارن.خواعری خواهرزاده یا برادرزاده ای تو این سن ندارن.نامردها دست گذاشتن رو معصوم ترین قشر ایرانی.لعنت خدا بر وطن فروشهای غرب گدا.لعنت به مصی پولی نژاد.لعنت به اون کریمی تروریست.لعنت به اسماعلیون پوشالی.مرگ بر منافق.مرگ بر دشمن ایران و ایرانی.مرگ بر وطن فروش داخلی.چو ایران نباشد تن من نباد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
yjc شنیدم رامبد جوان و شهاب حسینی رفتن به خانه شهید عجمیان تا برای قاتل شهید عجمیان از خانواده شهید رضایت بگیرن!!!! مرگ بر رامبد جوان و شهاب حسینی که اینقدر ابله هستن که برای براندازان جمهوری اسلامی تلاش میکنن و سعی دارن براشون رضایت بگیرن. میدونستم رامبد جوان و شهاب حسینی وطنفروش هستن.اما نمیدونستم تا این حد خائن هستن. امیدوارم همه دولیتری های خائن برن به جهنم.اونوقت صداوسیما میخواد دوباره خنداونه پخش کنه!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
خدالعنتشون کنه در ملا عام اعدام کنید نجس هارو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
حتی اکر کار گروههای تندرو بوده به پشتوانه آمریکا و اسرائیل است همه کسانیکه پس از فروکش کردن آشوبهادرتجمعات شعارسر میدهند باید تحت نظر باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
خدا لعنتشان کند این کسانی که دست به چنین جنایات وخشیانخ می زنند سربازان شیطان هستند که هم خدا و هم آقا امام زمان از چنین جنایتکاران وحشی بیزار است خدا لعنتشان کند واگزارشان به خدا و چنین افرادی باید اعدام شوند وبه دار آویخته شوتد و جنازه اشان روزها بردار باشد تا درس عبرت شوند و ضعف دستگاه قًضا است این جنایت فقط در یک مدرسه تبوده در سراسررکشور بوده است باید هرچه سریعتر عاملان شناسایی شوند و در ملا عام اعدام شوند چنین جنایتکاران خطرناکی نه خدا را می شناسند نه انسانیت نه معاد
Canada
ناشناس
۱۸:۱۶ ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
چهارماهه
نباید در مورد مسایل امنیتی رفاقتی عمل کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
خداروشکر