گوشی‌های میان رده با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی

اخیراً گوشی‌های میان رده‌ای عرضه شده‌اند اند که دارای دوربین فوق‌العاده ۲۰۰ مگاپیکسلی هستند.

گوشی‌های پرچم‌دار از قابلیت‌های برتر در تمامی سطوح، اعم از پردازنده، صفحه نمایش، دوربین و موارد دیگر برخوردار هستند. اخیراً تعدادی از این گوشی‌ها مانند Samsung Galaxy S۲۳ Ultra که با سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCELL HP۲ عرضه شد، دارای دوربین فوق‌العاده ۲۰۰ مگاپیکسلی هستند.

از سوی دیگر، گوشی‌های طبقه متوسط همیشه در مقایسه با گوشی‌های پیشرو از قابلیت‌های پایین تری برخوردار هستند، اما با توجه به اینکه شرکت مدیاتک تایوانی مجموعه جدید پردازنده‌های خود از سری Dimensity ۷۰۰۰ را برای طبقه متوسط معرفی کرد، پردازنده‌ها می‌توانند از دوربین‌های ۲۰۰ مگاپیکسلی پشتیبانی کنند. پردازنده‌ها با عملکرد سریعترشان در بازی، عکسبرداری بهتر و بهبود هوش مصنوعی متمایز می‌شوند.

پردازنده‌های Dimensity ۷۲۰۰ می‌توانند قابلیت‌های تصویربرداری ۲۰۰ مگاپیکسلی را برای گوشی‌های هوشمند فراهم کنند. پردازنده‌ها از فناوری TSMC ۴ نانومتری مشابه چیپست پیشرو Dimensity ۹۲۰۰ استفاده می‌کنند و نوید ویژگی‌های تصویربرداری هوش مصنوعی، بهبود سرعت ۵G و افزایش عمر باتری را می‌دهند.

پردازنده‌های Dimensity ۷۲۰۰ بر روی هسته قدرتمند Arm Cortex-A۷۱۵ با سرعت کلاک تا ۲.۸ گیگاهرتز همراه با شش هسته Cortex-A۵۱۰ ساخته شده اند و همچنین توسط واحد پردازش هوش مصنوعی مدیاتک (APU) قدرت می‌گیرند.

جدیدترین چیپست مدیاتک دارای قابلیت پخش ویدیوی SDR به HDR مبتنی بر هوش مصنوعی است و همچنین پردازنده‌ها می‌توانند از گوشی‌هایی با صفحه نمایش با کیفیت Full HD+ با نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز در ثانیه با آخرین استاندارد‌ها مانند HDR۱۰ +، CUVA HDR و Dolby HDR پشتیبانی کنند.

منبع: وبسایت البلد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار