رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی قزوین از شناسایی پنج مورد ابتلای قطعی به کرونا در استان طی شبانه روز گذشته خبر داد

دیده بان رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی قزوین از شناسایی پنج مورد ابتلای قطعی به کرونا در استان طی شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: هم اکنون ۳۴ بیمار مبتلا به این ویروس نیز در بیمارستان‌های استان بستری و در حال مداوا هستند.

 دیده بان افزود: طی شبانه روز گذشته ۱۴ بیمار مبتلا به کرونا پس از بهبودی از بیمارستان‌های قزوین ترخیص شدند و همچنین ۱۰ بیمار جدید گرفتار این ویروس بستری شدند.

وی با بیان اینکه موارد قطعی ابتلا به کرونا طی شبانه روز گذشته پنج مورد بوده است، اظهار کرد: سه بیمار کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان دارای حال نامساعد هستند.

این مسوول همچنین گفت: کرونا از ابتدای شیوع تاکنون موجب بستری شدن ۵۵ هزار و ۹۹۲ بیمار در بیمارستان‌های استان قزوین شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی قزوین به آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونا در این استان اشاره کرد و گفت: ۹۰.۲۵ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال استان دز اول، ۸۳.۷۹ درصد دز دوم و ۴۸.۹۷ درصد نیز دز سوم واکسن علیه این ویروس را تزریق کرده اند.

دکتر دیده بان یادآور شد: انواع واکسن کرونا در مراکز جامع خدمات سلامت و خانه‌های بهداشت شهری و روستایی قزوین موجود است و شهروندانی که از آخرین زمان واکسینه شدن آن‌ها ۶ ماه زمان گذشته است، می‌توانند نسبت به تزریق واکسن انتخابی اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.