مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: در حال حاضر ترافیک سنگین در تونل شماره ۵ تهران_چالوس و آزادراه قزوین _کرج_تهران گزارش شده است.

ایمان محرابی نیا گفت: در حال حاضر شاهد ترافیک سنگین در محور چالوس محدوده تونل شماره ۵ مسیر(رفت – برگشت) و تردد روان در محور های هراز ، فیروزکوه ، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) هستیم. 

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور،  دوربین های نظارتی ترافیک سنگین را در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و آزادراه تهران – کرج – قزوین محدوده های پل فردیس ، پایانه شهید کلانتری و حصارک  نشان می دهند. 

او درباره آخرين وضعیت جوی  جاده ها هم گفت: بارش باران در برخی از محور های استان های بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد و  بارش برف در برخی از محورهای استان های فارس ، لرستان ، مرکزی ، همدان  مشاهده می شود با این وجود تاکنون هیچ یک از محورهای کشور مسدود نیست. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
بعضی ها که در صفحات خود پیام میذارن که حال ایران خوب نیست و سفر و مهمانی نروید،فقط کافیه پنج شنبه ها اول عوارضی باشی و ببینی اینها رو که از همه زودتر به سمت شمال میروند و در مهمونی ها از همه زودتر میروند و ...
آخرین اخبار