لبنیات هراز آمل با پیروزی مقابل فولاد سیرجان، ضمن تداوم صدرنشینی در لیگ برتر والیبال کشور، به عنوان نخستین تیم سهمیه مرحله پلی‌آف را به دست آورد.

تیم لبنیات هراز آمل در هفته بیستم مسابقات لیگ برتر والیبال توانست در یک بازی جذاب و تماشاگر پسند مقابل فولاد سیرجان به پیروزی برسد.

آملی‌ها در دست اول ۲۷ بر ۲۵ به پیروزی دست یافتند. این برتری در دست دوم با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ به نفع هرازی‌ها به پایان رسید. اما در دست سوم شاگردان عطایی با نتیجه ۲۵ بر ۱۵ به پیروزی رسیدند تا در دست پایانی با نتیجه ۳ بر صفر پیروز این بازی حساس باشند.

لبنیات هراز از ۲۰ بازی گذشته ۱۶ برد و ۴۴ امتیاز کسب کرده و همچنان صدرنشین مسابقات لیگ برتر والیبال کشور می‌باشد.

آملی‌ها چهارشنبه پنجم بهمن ساعت ۱۶ در تهران به مصاف پیکان خواهند رفت.

تیم هورسان رامسر هم در هفته بیستم لیگ برتر والیبال ایران در سالن ۹ دی رفسنجان ۳ بر صفر مقابل میزبان خود مس مغلوب شد.

شاگردان رحمان محمدی راد در تیم هورسان در سه ست متوالی این دیدار با نتایج ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۳ در روز خوب مسی‌ها برابر شاگردان محمد محمد کاظم شکست خوردند.

این رقابت به مدت ۱۰۰ دقیقه و با استقبال ۵۰۰ نفری تماشاگران همراه بود تا نتیجه بازی دور رفت این بار به سود نماینده رفسنجان ثبت گردد.

هورسانی‌ها نیز پس از کسب چهار پیروزی متوالی در مصاف با تیم مس نتوانستند عملکرد همیشگی خود را داشته باشند و اگر چه در این بین نباید از نمایش خیره کننده حریف در خانه گذشت.

نماینده رامسر با قبول هشتمین شکست فصل همچنان با ۱۲ برد و ۳۵ امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده بندی باقی ماند.

آن‌ها در یکی از بازی‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال، روز چهارشنبه ۵ بهمن ماه در سالن شهید صدر سادات شهر میزبان تیم سایپا تهران خواهند بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.