مراسم تشییع و تدفین جانباز شهید حسین ارجمندی امروز در کرمان برگزار شد.

مراسم تشییع  جانباز شهید حسین ارجمندی، جانباز ۷٠ درصدی، امروز ساعت ۸ صبح از حسینیه ثارالله کرمان به طرف گلزارشهدای کرمان با  حضور اقشار مختلف مردم  برگزار شد. 

پیکر این جانباز شهید پس از اقامه نماز و تشییع بر دستان مردم کرمان در گلزار شهدای کرمان آرام گرفت. 

 

 

 

جانباز ۷۰ درصدی به خیل شهدا پیوست

جانباز ۷۰ درصدی به خیل شهدا پیوست

جانباز ۷۰ درصدی به خیل شهدا پیوست

جانباز ۷۰ درصدی به خیل شهدا پیوست

پیام تسلیت سپاه در پی شهادت حسین ارجمندی 

سپاه ثارالله استان کرمان در پی شهادت جانباز سرافراز برادر حسین ارجمندی، پیام تبریک و تسلیتی صادر کرد.  متن پیام به شرح زیر است: 

بسم رب الشهداء و الصدیقین

 «الّذين استجابوا للَّه و الرّسول من بعد ما اصابهم القرح للّذين احسنوا منهم و اتّقوا اجر عظيم»؛ كسانى كه به ميدان جنگ و جهاد در راه خدا رفتند و مجروح و زخمى شدند، اين اجر و پاداش بزرگ براى آن ها مى‌ماند.

شهادت جانباز سرافراز برادر مجاهد حسین ارجمندی موجب اندوه و تألم وافر گردید.

درود خداوند بر آن مجاهد فی سبیل الله که عمر پر برکت خویش را در سایه سار قرآن و اهل بیت (ع) و به مجاهدت خالصانه در جبهه‌های نور به‌عنوان بسیجی در میدان مبارزه با دشمن، در عملیات‌های حصر آبادان، بستان، کربلای ۵، نصر ۴ و والفجر ۸ حضور یافت و با وجود جراحات بسیار تا پایان جنگ در جبهه حق علیه باطل رزمندگی کرد. 

آری او پس از دفاع مقدس نیز در قامت یک جانباز بصیر و انقلابی بر مسیر نورانی جهاد، شهادت و ولایت پای فشرد و سرانجام نیز شربت شهادت را نوشید و به دیدار حضرت حق شتافت.

بی‌شک مجاهدت‌ها و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر، مومنانه و شجاعانه آن مرد مجاهد و جانباز عالیقدر در دفاع از انقلاب، نظام و میهن اسلامی و خدمت صادقانه به ملت عظیم الشان ایران به ویژه در هشت سال دفاع مقدس، ماندگار و مایه افتخار رزمندگان اسلام و پاسداران انقلاب اسلامی بوده و منشور راهنما و الهام‌بخش نسل‌های امروز و فردای ایران عزیز قرار خواهد گرفت.

شهادت آن ررمنده شایسته، مومن و مخلص و جانبازمجاهد را به خانواده معزز، بستگان و نیز همه همکاران و همرزمان آن مجاهد تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات و برای بازماندگان سوگوار صبر و شکیبایی توام با عزت و سعادت مسئلت می‌نماییم.

جانباز سرافراز در ۲۰ اردیبهشت ۱۳۳۳ در شهرستان کرمان چشم به جهان گشود. وی تا پایان دوره متوسطه درس خواند و دیپلم گرفت.

او بنا بود و دارای ۳ فرزند، ۲ دختر و یک پسر بود.

حسین ارجمندی سال ۶۰ به عنوان بسیجی در جبهه های حق علیه باطل حضور یافت. او در عملیات های حصر آبادان، بستان، کربلای ۵، نصر ۴، والفجر ۸ حضور یافت و دچار مجروحیت های از ناحیه شکم، سر و شیمیایی شد.

این جانباز سرافراز با وجود جراحات در عملیات های مختلف، پس از دوره درمان باز به جبهه بازمی گشت و تا پایان آتش بس در جبهه ها حضور فعال داشت.

سرانجام این اسوه صبر، پایمردی و جانفشانی پس از ۳۵ سال تحمل مشکلات و بیماری های ناشی از مجروحیت صبح پنجشنبه ۲۹ دی ماه ۱۴۰۱ در بیمارستان سینا تهران دعوت حق را لبیک و به همرزمان شهیدش پیوست. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار