مسئولین شهرستان کوهبنان امروز مهمان تعدادی از خانواده شهدا وجانبازان کوهبنانی بودند.

فرماندار کوهبنان به همراه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج وجمعی از مسئولین شهرستان کوهبنان با خانواده شهید رضا توکلی، جانباز ۷۰ درصد علی اصغر نوروزی، خانواده جانباز شهید ۵۰ درصد  حسن احمدی و خانواده جانبازشهید ۲۵ درصد  حسن ایرانمنش دیدار کردند.

در حاشیه این دیدار مجید توکلی فرماندار شهرستان کوهبنان گفت: عزت، امنیت و اقتدار کشور مدیون رشادت ها، مجاهدت ها، صبر و استقامت خانواده سرافراز شهیدان و ایثارگران است.

توکلی با استناد به منویات مقام معظم رهبری افزود: دیدار با خانواده‌های معزز شهیدان، جانبازان و ایثارگران یک وظیفه است در حالی که ملت ایران همیشه قدردان زحمات آنان بوده و مسئولان وظیفه دارند تا به مشکلات خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران رسیدگی کنند.

فرماندار کوهبنان بیان کرد :خانواده شهدا فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آن‌ها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند لذا این کار آنان اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

توکلی افزود: تکریم و تعظیم شعائر انقلاب اسلامی و ارزش‌های دفاع مقدس بر همگان واجب است و مسوولان باید سنت دید و بازدید از خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

او گفت: تا مادامی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ساری و جاری باشد هیچ قدرتی فکر تجاوز و تعدی به این مرز و بوم را نخواهد کرد.

فرماندار کوهبنان تصریح کرد: ما مردم ایران اسلامی باید قدر دان خون شهدا و فداکاری ایثارگران باشیم امید است بتوانیم شهدا را سرلوحه کار خود قرار داده، راهشان را ادامه دهیم و به وصیت آنان که همواره بر دفاع از ولایت و رهبری، حفظ حجاب و عفاف، نماز اول وقت تاکید داشتند عمل کنیم.

توکلی اظهار کرد: هر چند خانواده شهدا درخواستی از مسئولان ندارند، ولی مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تا با سرکشی مداوم از این گنجینه‌های نظام، از وضعیت آنان آگاهی حاصل کرده و درصدد رفع مشکلات آنان برآیند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.