به مناسبت هفته دفاع مقدس، مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی در امور شاهد و ایثارگران و معاون اجرایی مرکز بهداشت شهرستان کرمان با خانواده ایثارگر پورجعفری دیدار کردند.

دکتر حسن کاظم زاده مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در امور شاهد و ایثارگران و حامد حمزه نژاد معاون اجرایی مرکز بهداشت شهرستان کرمان با خانواده جانباز عباس پورجعفری و همسر وی مریم مهدی زاده که خود خواهر شهید دوران دفاع مقدس است، دیدار کردند.

جانباز سرافراز عباس پورجعفری و همسر وی مریم مهدیزاده از کارکنان مرکز بهداشت شهرستان کرمان هستند.

جانباز عباس پور جعفری از کارکنان واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمان است که در عملیات تک دشمن در منطقه فاو در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۳۶۷ به افتخار جانبازی نائل شد.

مریم مهدی زاده از کارکنان واحد حسابداری مرکز بهداشت شهرستان کرمان نیز خواهر شهید پاسدار رضا مهدی زاده است که این شهید معزز در عملیات کربلای ۵ شلمچه در تاریخ ۳ بهمن ۱۳۶۵ به درجه شهادت نائل شد.

دکتر حسن کاظم زاده، مشاوررئیس دانشگاه در امور شاهد و ایثارگران در این آیین ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و همچنین ارج نهادن به مقام جانباز و خانواده شهدای دفاع مقدس از جانباز سرافراز عباس پور جعفری و همسر وی مریم مهدیزاده، خواهر شهید قدردانی کرد.

او گفت: شهدا و جانبازان با ایثارگری خود در راه تامین امنیت و آرامش جامعه جانفشانی کردند و ما مدیون خون شهدا و ایثارگری جانبازان هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار