عضو دفتر سیاسی جنبش حماس گفت اگر رژیم اشغالگر فکر می‌کند که می‌تواند مردم ما را در اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸ شکست دهد، در توهم است.

حسام بدران گفت: مردم ما را در اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸ در واقع صاحبان اصلی سرزمین و آرمان ملت فلسطین هستند.

به گزارش خبرگزاری شهاب، عضو دفتر سیاسی جنبش حماس افزود: مردم ما در داخل اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸ بخش اصلی و جدایی ناپذیر از ملت فلسطین هستند که بیش از هفتاد سال بدون وقفه و یا هیچ گونه تردید و عقب نشینی از مواضع خود در برابر این رژیم اشغالگر مقاومت می‌کنند.

بدران تاکید کرد: ما به قدرت و توانایی مردم مان در اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸ برای مقاومت و ایستادگی در برابر چالش‌ها و حفظ هویت ملی و مهین پرستی شان به طرق و روش‌های مختلف اطمینان داریم.

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: کابینه افراطی جدید رژیم صهیونیستی که شامل تعدادی قاتل و تروریست است، هرگز نمی‌تواند در عزم و اراده مردم ما در داخل اراضی سال ۱۹۴۸ خللی وارد کند. مقاومت همواره در کنار مردم ما در هر نقطه حضور دارد و از آنان حمایت می‌کند.

از زمان روی کار آمدن کابینه تندوری جدید رژیم صهیونیستی به ریاست بنیامین نتانیاهو، اعضای آن به سرعت اتخاذ تدابیر و اقدامات جنایتکارانه علیه فلسطینیان و مقدسات آنان را آغاز کرده اند و با توجه به تلاش این کابینه برای تصویب قانون اعدام اسیران فلسطینی و اعمال محدودیت‌های شدید علیه اسرا در داخل زندان‌ها ونیز تلاش آنان برای سلب تابعیت اسرای آزاد شده در داخل اراضی سال ۱۹۴۸ و قدس، یورش آنان به داخل مسجد مبارک الاقصی و تلاش برای تغییر وضعیت فعلی حاکم در این مکان مقدس و اجرای سایر طرح‌های تروریستی دور از انتظار نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار