فرماندار سامان گفت: ۶۷۰ میلیارد ریال برای توسعه جاده‌های ارتباطی این شهرستان به‌ویژه از پُل تاریخی زمانخان تا روستای گرمدره به قراقوش به‌طول ۴۰ کیلومتر پیش‌بینی شده است.

محمدتقی گنجعلی در شورای اداری شرستان سامان اظهار داشت: از این مبلغ در مرحله نخست ۲۰۰ میلیارد ریال تخصیص یافت و چهار نقطه از این مسیر به‌طول ۱۲ کیلومتر مرمت، بازسازی و آسفالت می‌شود.

وی افزود: توسعه مسکن روستایی در مناطق مختلف شهرستان سامان به‌ویژه بخش زاینده‌رود مورد توجه مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط باشد.

گنجعلی اضافه کرد: مرمت، بازسازی و نوسازی مدرسه‌های فرسوده شهرستان سامان و بخش زاینده‌رود، تکمیل و بهره‌برداری از سالن‌های نیمه‌تمام ورزشی و طرح‌های خیری بخش زاینده‌رود در دستور کار قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


وی اظهار داشت: بیش از ۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری در شهرستان سامان و بخش زاینده‌رود اختصاص یافت.

گنجعلی گفت: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام حوزه راهسازی این شهرستان مانند جاده هوره به قلعه موسی‌خان، محور ارتباطی قوچان به بن و جاده احرار سامان بررسی شد و ۲۰۰ میلیارد ریال به این سه طرح اختصاص داده شد.

وی تصیح کرد: گازرسانی به بخش زاینده‌رود شهرستان سامان تا امسال بر عهده شهرستان بن بود و از دو ماه گذشته تاکنون مدیریت آن به سامان سپرده شده است.

تخصیص ۱۵ میلیارد ریال اعتبار برای تجهیزات گرمایشی مدارس سامان

سلمان کارگر مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری نیز گفت: برای تجهیزات اداری، آموزشی، الکترونیکی امسال ۳۵ میلیارد ریال تامین و هزینه شد.

وی افزود: همچنین امسال در حوزه تجهیزات گرمایشی اساسی مدارس شهرستان سامان ۱۲ میلیارد ریال تأمین و هزینه شده است.

کارگر اضافه کرد: در این مدت برای تجهیزات گرمایشی جزیی در ۷۵ مدرسه این شهرستان ۱۵ میلیارد ریال اختصاص یافت.

وی تصریح کرد: امسال برای آسفالت و ایزوگام شش مدرسه در سامان شش میلیارد ریال اختصاص داده شد.

کارگر ادامه داد: هم‌اکنون ۱۰ طرح مرتبط با نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در شهرستان سامان وجود دارد که اعتبارات آن‌ها از ردیف‌های خیری، محرومیت‌زدایی، ملی، استانی و مصوبات سفر رییس‌جمهور و تعدادی از اعضای هیات دولت سیزدهم به چهارمحال و بختیاری تامین و هزینه می‌شود.

شهرستان سامان در فاصله ۱۶ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار