معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: سردار شهید قاسم سلیمانی مرد عمل و اقدام جهادی بود و امروز همه ما باید رفتار و گفتار این شخصیت بزرگ و جهانی را الگو قرار دهیم.

مسلم مرادی در آیین گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی در مسجد امام خمینی (ره) اظهار داشت: با نگاهی به تاریخ انقلاب اسلامی می‌بینیم در۴۳ سال اخیر رخداد‌های مهم سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در ایران رخ داده است.
وی افزود: شروع انقلاب با کودتای ۲۸ مرداد، اتفاقات کردستان، جنگ تحمیلی، اتفاقات سال ۷۸ و ۸۸ و ترور شخصیت‌ها و دانشمندان ایرانی همراه بود.
فرماندار بروجرد بیان کرد: اتفاقات سال ۹۸، ترور دانشمندان هسته ای، تحریم‌های ظالمانه اقتصادی و رخداد‌های مهم سیاسی را بر ایران وارد کردند.
مرادی ادامه داد: اگر این جنگ ترکیبی را که در سال جاری علیه ایران اسلامی راه اندازی کردند در هر کشوری انجام می‌دادند ان کشور نابود می‌شد.
وی یادآور شد: جنگ ترکیبی، جنگی رسانه ای، امنیتی و نظامی است که ذهن‌ها را درگیر می‌کند.
فرماندار بروجرد افزود: در جنگ ترکیبی در ایران با شعار زن، زندگی، آزادی قصد داشتند امنیت کشور را برهم بزنند، که با بصیرت مردم ایران اسلامی این توطئه دشمنان نیز خنثی شد.
وی گفت: ما امروز اینجا جمع شدیم تا بیعت کنیم با آرمان‌های بلند شهیدان و با قلب، تعهد و ایمانمان بگوییم که حاج قاسم ما ملت امام حسین (ع) هستیم.
معاون استاندار لرستان ادامه داد: امروز وظیفه ماست کنار هم در زیر پرچم ولایت مطلقه فقیه باشیم و گوش به فرمان رهبرمعظم انقلاب حرکت کنیم.
مرادی بیان کرد: امروز وظیفه ما این است که تلاش کنیم و با نیت توسل به ائمه اطهار خدمتگزار خوبی برایم مردم باشیم، ما مدیون این مردم هستیم.

وی اضافه کرد: این انقلاب راحت بدست نیامده است برای انقلاب جان‌ها فدا شده و وظیفه حراست و نگهداری از این ارزش‌ها امروز به عهده همه ما است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.