مراسم دومین سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی در مصلای الغدیر خرم آباد برگزار شد.

  به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد _مراسم دومین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور اقشار مختلف مردم و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مصلای الغدیر خرم آباد برگزار شد.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری در آیین برگزاری مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مصلای الغدیر خرم آباد گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی نگاه راهبردی، تدبیر، شجاعت داشت و استراتژیستی ممتاز بود که دوست و دشمن در مورد این شخصیت ممتاز سخن‌ها گفته اند.

آیت الله مبلغی با اشاره به چرایی ممتاز شدن نام و آوازه شهید قاسم سلیمانی و نیز جایگاه اجتماعی ایشان گفت: شخصیت سردار سلیمانی دو بعد دینی و اجتماعی داشت و با تحلیل‌های مادی نمی‌توان شخصیت شهید سلیمانی را تحلیل کرد بلکه باید از مولفه‌های دینی و معنوی استفاده کرد.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: یکی از راه‌های شناخت، تبیین و تحلیل اجتماعی شخصیت‌های تاثیر گذار جهان اسلام از جمله سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی استناد به روایت اهل بیت عصمت و طهارت است.

آیت الله مبلغی با اشاره به سخنان امام علی (ع) در نهج البلاغه که ویژگی برخی شخصیت‌های جهان اسلام را تحلیل کرده گفت: سردار سلیمانی خود را برای خدا خالص گردانید، از معادن دین خدا بود و عدل را ملزم و همراه همیشگی خود کرده و حق را توصیف می‌کرد نه برای شعار دادن بلکه خود عامل به آن است و او عامل تثبیت انقلاب و ارزش‌های اسلامی بود.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی شخصیتی خود ساخته بود که همواره در دل میلیون ایرانی و آزادیخواهان جهان یاد و خاطره اش جاوید و زنده خواهد ماند و به تعبیر مقام معظم رهبری ملی‌ترین شخصیت ایرانی در طول تاریخ است.

انتهای پیام/ب

آیت الله مبلغی گفت: شهید سلیمانی شخصیتی نسل شناس بود و اجازه نمی‌داد اقتضائات نسل‌های جدید به فراموشی سپرده شود و همواره به این اقتضائات توجه می‌کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.