چهار هزار و ۷۲۴ فرصت شغلی برای خانواده‌های نیازمند چهارمحال و بختیاری ایجاد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری، از ایجاد چهار هزار و ۷۲۴ فرصت شغلی برای جامعه هدف زیرپوشش و سایر اقشار نیازمند استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

جاسم محمدی افزود: از این تعداد فرصت شغلی ایجاد شده، یک‌هزار و ۲۷۳ طرح از سوی افراد نیازمندی که زیرپوشش این نهاد قرار ندارند، ایجاد شده است.


بیشتر بخوانید


به گفته وی، فرصت‌های شغلی ایجاد شده در حوزه حمل و نقل، خدمات، دامپروری، کشاورزی، زنبورداری، صنایع دستی، صنعتی، فرش، پرورش طیور بوده است.

محمدی با تاکید بر اینکه راه‌اندازی کسب و کار، تولید محصولات با کیفیت (کسب جایگاه در بازار) و دستیابی خانواده‌های نیازمند زیرپوشش و سایر اقشار نیازمند به درآمد پایدار از رویکرد‌های راه‌اندازی طرح‌های اشتغالزایی این نهاد حمایتی است، گفت: این نهاد برای ایجاد طرح‌های اشتغالزایی بسته‌های حمایتی از جمله پرداخت تسهیلات (براساس طرح اشتغال)، کمک بلاعوض، برگزاری دوره‌های آموزشی، بازدید مستمر از طرح‌های اشتغال و ایجاد زمینه فروش محصولات تولیدی را فراهم کرده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری اظهارداشت: در این مدت ۴۶۵ مددجوی زیرپوشش این نهاد به کارخانه‌ها و شرکت‌ها معرفی و مشغول به کار شدند.

به گفته وی، بسته‌های تشویقی ویژه کارآفرینان، کارفرمایان و صاحبان بنگاه‌های بزرگ و کوچک اقتصادی که زمینه اشتغال مددجویان را فراهم می‌کنند نیز از سوی این نهاد پرداخت می‌شود که پرداخت حق بیمه مددجویان به مدت ۲ سال و در مناطق محروم تا چهار سال، دریافت تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان قرض‌الحسنه با بازپرداخت هفت ساله برای تشویق کارفرمایان در نظر گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار