کاربران انبوهی از تصاویر مربوط به رویدادهای تنظیم شده در تقویم گوگل را در شبکههای اجتماعی پست کرده اند که بر اساس پیامهای دریافتی آنها در جی میل بود.
به نظر میرسد انتقال این رویدادها به تقویم گوگل از روز پنجشنبه (یکم دی) شروع شده و تا دیروز (چهارم دی) ادامه داشته است.
طبق نوشته وب سایت «۹ to ۵ Google» کاربران میتوانند با خاموش کردن قابلیت یکپارچه سازی سرویسهای گوگل این باگ را متوقف کنند.
برای این منظور آنها باید در جی میل به Google Calendar و بعد به Setting و سپس به Events مراجعه کنند تا این قابلیت را متوقف کنند.
البته قابلیت یکپارچه سازی تقویم جی میل در حوزه گزینش رویدادها و فعالیتهای رزرو شده عملکرد خوبی داشته؛ اما تیم تقویم گوگل معتقد است کاربران باید به طور جداگانه این چالش را گزارش کنند. این خبر خوبی است؛ هرچند به دلیل ماهیت مشکل مذکور احتمالاً کارشناسان باید Google Workspace را به طور دقیق بررسی کنند و دلیل آن را بیابند.