مهران فاطمی گفت: گردشگری یکی از ستون‌های محکم و اساسی توسعه استان است و مسائل مربوط به آن با جدیت پیگیری می‌شود.

مهران فاطمی، استاندار یزد در نشست شورای توسعه گردشگری استان یزد برگزاری جلسات حوزه گردشگری به صورت هفتگی را مؤید نگاه ویژه استان به این حوزه دانست و گفت: گردشگری یکی از ستون‌های محکم و اساسی توسعه استان است و مسائل مربوط به آن نه با نگاه تشریفاتی بلکه به صورت اعتقادی و با جدیت پیگیری می‌شود.

او با بیان اینکه پیش از این، محفلی برای گفت و شنود فعالان گردشگری با بخش دولتی و با حضور مدیریت ارشد استان به صورت منظم برگزار نمی‌شد، اظهارداشت: در جریان سلسله نشست‌های توسعه گردشگری استان مصوبات خوبی به تصویب رسید که بخشی از آن اجرا، بخشی در حال اجرا و برخی هنوز به مرحله عملیاتی نرسیده است.

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برخی از فعالیت‌های شرکت توسعه گردشگری ایران بیان کرد: باید همراهی و حمایت‌های لازم با این مجموعه صورت گیرد.

او همچنین به اهمیت فعالیت کارگزاران مجرب در حوزه سرمایه گذاری گردشگری و ایفای نقش در زمینه تسهیلگری در امور این حوزه اشاره و خاطرنشان کرد: در استان یزد به توسعه و تقویت کارگزاران واقعی در حوزه سرمایه گذاری نیازمندیم و یکی از انتظارات ما تحقق این مهم به معنی واقعی آن است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار